۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین صنعت کفش دانسفهان باید به یک برندملی تبدیل شود
کد خبر: ۲۱۶۷۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۲۰ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

صنعت کفش دانسفهان باید به یک برندملی تبدیل شود

استاندار در جریان بازدید از واحدهای تولید کفش در شهر دانسفهان بر ضرورت تبدیل شدن این صنعت به یک برند ملی تاکید کرد.

صنعت کفش دانسفهان باید به یک برندملی تبدیل شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین در جریان بازدید از واحدهای تولید کفش در شهر دانسفهان به توانمندی‌های اقتصادی این ناحیه اشاره کرد و گفت: این بخش در حوزه‌های مرتبط با کشاورزی از جمله دامپروری و صنعت تولید کفش دارای جایگاه ویژه ای است.

وی اضافه کرد: باید صنعت کفش دانسفهان را که در حال حاضر کمتر مورد شناخت مردم قرار دارد به یک برند مطرح و ملی تبدیل کرد تا با این کار ضمن رونق صنعت کفش منطقه، موجب تقویت اشتغال و تولید این بخش نیز شود.

این مسئول افزود: به گفته مسئولان شهرستان بوئین زهرا کارگاه‌های تولید کفش در دانسفهان می‌تواند به 120 کارگاه افزایش یابد که ما در این رابطه کمک و حمایت‌های لازم را به تولید کنندگان ارائه خواهیم داد.

استاندار قزوین بیان داشت: تولید کنندگان بخش رامند در صورت نیاز به سرمایه در گردش خود به طور کامل مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

همتی گفت: در زمینه اعطای تسهیلات حمایت جدی و ویژه‌ای انجام خواهد شد چراکه از ظرفیت تولید کفش در این منطقه باید به‌درستی استفاده شود.

وی بیان کرد: در گام نخست به‌منظور رونق تولید به 60 واحد تولید کفش فعال در دانسفهان بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات اعطا می‌شود تا کفش دانسفهان به برند کشوری تبدیل شود.

این مسئول تشکیل خوشه و اتحادیه کفاشان دانسفهان از جمله درخواست‌های تولیدکنندگان کفش این منطقه بود، در حال حاضر 60 کارگاه تولید کفش در شهر دانسفهان مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان