۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آمریکا از ایستادگی و مقاومت مردم ایران هراس دارد/ نفوذ در کشور از اولویت‌های اصلی دشمن است
کد خبر: ۲۱۶۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

مشاور عالی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران در قزوین:

آمریکا از ایستادگی و مقاومت مردم ایران هراس دارد/ نفوذ در کشور از اولویت‌های اصلی دشمن است

مشاور عالی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان بیان کرد: امروز سران استکبار به این نکته اذعان دارند که ایران اسلامی تنها کشوری در دنیاست با ارائه یک مکتب و رهبری دینی توانسته سخنان ما را در عرض نيم ساعت هر حرفي بزنيم را خنثي كند.

آمریکا از ایستادگی و مقاومت مردم ایران هراس دارد/ نفوذ در کشور از اولویت‌های اصلی دشمن است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده سپاه عصر امروز(چهارشنبه) در همایش استکبار در سالن آمفی تئاتردانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار کرد: ما نتوانستیم انقلاب را به خوبي تبيين كنيم اما در حد توان روشنگری و بيان خواهيم كرد.
وی در ادامه افزود: امروز در دنيا افراد بدون مذهب در اقليت قرار دارند؛ اكثرا صاحب كتابی هستند که در آن نيز بشارت ظهور منجي اسلام را داده اند؛ اما روحانيون آن اديان به طور مرموزي افكار مردم را با تبليغات ميداني مسموم تغییر می‌دهند.
این کارشناس سیاسی با اشاره به ماجرای عاشورای حسینی اذعان کرد: از ميان كساني كه نامه برای دعوت حضرت سیدالشهدا نوشتند تنها دو نفر در لشگر امام حسين(ع) حضور پیدا کردند، چه اتفاقي در عرض دو ماه افتاد كه اين طور مردم كوفه تغيير موضع دادند؟
وی ادامه داد: آيا تنها به خاطر پول تغيير موضع دادند؟ اين با عقل جور در نمي‌آيد. بلكه بنظر مي‌رسد از كينه اي قديمي اين حادثه اتفاق افتاد؛ اگر امروز انقلاب امام حسين را با انقلاب حسيني و مظلوم ولي مقتدر خودمان، تطبيق بديم هدف ما این است که با بلند کردن علم انقلاب اجازه ندهیم خون امام ما غريبانه ريخته شود.
این مسئول بیان کرد: شهداي ما نيز راه امام حسين(ع) را ادامه دادند و مي‌گفتند به اندازه‌ای كه بر گردن ما وظیفه بود، انجام داديم همانگونه كه امام حسين در گودال قتلگاه اينطور با خدا راز و نياز كرد؛ شهيدي در ميدان جنگ ايران و عراق در حال شهادت بود که به ما می‌گفت پاهای خود را جمع كنيد آقا امام حسين آمد، يعني شهدای ما به این میزان خالص بودند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به اندازه‌ای صاحب قدرت است كه در همين انتخابات اخیر آمریکا نيز ٣٢درصد مناظرات و بحث‌هاي آنها در مورد ايران است؛ انها بايد با توجه به جنگ اقتصادي موجود در دنيا در مورد اقتصاد صحبت كنند اما در مورد گوشه اي از خاورميانه صحبت مي‌كنند.

قاطبه ملت ما همانند دوران دفاع مقدس دلشان با انقلاب است

سردار عروج عنوان کرد: امروز دشمن از روحیه ایمانی مردم ایران هراس دارد و حتی به صراحت بیان می‌کنند اين جماعت حتي اگر تنها نيز باشند وظيفه خود را انجام خواهند داد؛ اين روحيه در جنگ نيز بود.
وی با بیان اینکه ایران صاحب موشك‌هاي بردبلند با تخريب بالا است كه توانایی شکست اسرائيل را دارد، تصریح کرد: اما پایان جنگ را موشک تعیین نمی‌کند بلکه وجود روحيه شهادت طلبانه عامل ایستادگی ماست، اگر قاعده جنگي ما اين روحيه باشد پس آنگاه امام حسين فرمانده ماست.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران افزود: قاطبه ملت ما همانند دوران دفاع مقدس دلشان با انقلاب است، حتي در صورتی که نتوانند در میدان حاضر شوند پشتيباني از جبهه‌ها مي‌كنند، به فرموده امام راحل، نماز و روزه گرفتن خوب است ولي اين عالي‌تر این است كه خودي بمانيم.
وی با اشاره به اختلاس‌های صورت گرفته در کشور اذعان کرد: در كشور ما اين دزدي‌هايي نيز كه انجام شده در دنيا بي سابقه است زیرا در لباس خودي ظاهر می‌شوند و ضربه مي‌زنند، ايران حسيني با اين شرايط هيچ ضربه اي از بيرون به آن وارد نمي‌شود ولي از درون قابل نفوذ است.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: هم اکنون در بسياري از دانشگاه‌هاي دنيا دو واحد درس در مورد ايران حسيني و سبك مبارزه با آن تدریس می‌شود؛ زیرا باید روش مبارزه و مقابله با ایران را به دانشجویان خود بیاموزند.
وی با اشاره به جنایات تروریست‌های داعش در جهان اظهار کرد: امروز با این حجم اطلاعات و امنیت در دنیا چگونه اين همه آدم جابجا می‌شوند اما هيچ كس متوجه تروريست بودنشان نمی‌شود؟ پس دست‌های پشت پرده به خوبی نمایان است.

وجود ولایت فقیه ایران را در دنیا عزتمند کرده است

این مسئول ادامه داد: در همين عمليات تروريستي بروكسل سه نفر داعشی در جمع مردم ١٥دقيقه خطبه خواندند و بعد عمليات كردند، چطور ماموران امنیتی این کشور نتوانستند جلوی آنها را بگيرند؟ در حالي كه در جيب‌هاي كشته شدگان پاسپورت‌هايي كشف مي‌شود كه با آن اجازه تردد در تمام دنيا را دارند، چطور اينها را به اين تروريست‌ها داده اند؟
وی تصریح کرد: به حدی امروز جهان درگير تبليغات مسموم است كه همه واقعيت‌ها را برای مردم جابجا مي‌كنند.
سردار عروج عنوان کرد: امروز سران استکبار به این نکته اذعان دارند که ایران اسلامی تنها کشوری در دنیاست با ارائه یک مکتب و رهبری دینی توانسته سخنان ما را در عرض نيم ساعت هر حرفي بزنيم را خنثي كند.
وی ادامه داد: در دنيا مي‌گويند اختیار کشورهای مختلف را در دست داریم اما ایران به واسطه حضور رهبری که به عالم ملكوتي متصل است قابل شکست نیست، پس از تسخير سفارت آمریکا، امام فرموند؛ "از امريكا مي‌ترسيد ما گفتيم خير؛ امام گفت پس زن‌ها و سياهانشان را ازاد كنيد تا بعد نتيجه را ببينيم."
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: در زمان جنگ ما براي امام پناهگاه ساختيم تا در زمان بمباران به آنجا بروند اما ایشان به سيد احمد گفت هرگاه براي سي ميليون پناهگاه ساختيد من هم به پناهگاه مي‌روم.
وی در پایان گفت: دشمن ایران می‌داند که با همکاری هم پیمانانش در حال مبارزه با ماست اما اعتراف می‌کند که چطور مي‌شود با اين لشكر كه تا بن دندان مسلح است اما حتي با بمباران هم نمي‌توانند اين جبهه را تسخير كنند؟ این موضوع نشان از قدرت ایمان و مقاومت جبهه حق دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان