۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت با جدیت در جریان است
کد خبر: ۲۱۶۷۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۹ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت با جدیت در جریان است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به حادثه قتل در خرمدشت گفت: دستگاه قضا فارغ از شایعات و حدس و گمان‌ها رویکرد رسیدگی قانونی، دقیق، علمی و سریع را در پرونده دنبال می‌کند و نظارت مستمر خود را بر کار ضابطان دارد.

رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت با جدیت در جریان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در کمیسیون جرائم خاص استان قزوین که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به حادثه قتل در خرمدشت اظهار کرد: دستگاه قضا از نخستین زمان ممکن در خصوص این حادثه اقدامات خود را آغاز کرده و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضا در خصوص پرونده‌های جرائم خشن حساسیت خاصی دارد از این رو بعد از بروز مشکلات و اتفاقات خشن، با حساسیت و جدیت موضوع را پیگیری می‌کنیم و در این خصوص اختیارات قانونی مضاعفی را در پیش روی ضابطان دستگاه قضا قرار می‌دهیم تا کشف جرم در حداقل زمان و با حداقل هزینه انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: هیچ گونه سهل انگاری و کوتاهی در مسیر پرونده را نمی‌پذیریم از این رو پلیس نیز با جدیت تمام پای کار است و اقدامات لازم در این خصوص با دقت انجام شده و پیشرفت های خوبی نیز در مسیر رسیدگی به پرونده داریم که به لحاظ قانونی و با توجه به لزوم محفوظ نگهداشتن اطلاعات مربوطه امکان اطلاع رسانی در خصوص آن وجود ندارد.

وی افزود: در رسیدگی به پرونده تقسیم کار به صورت مناسب و با توجه به مسائل مختلف در پرونده انجام شده و علیرغم برخی مسائل اجتماعی، دستگاه قضا فارغ از شایعات و حدس و گمان ها رویکرد رسیدگی قانونی، دقیق، علمی و سریع را در پرونده دنبال می‌کند و نظارت مستمر خود را بر کار ضابطان دارد.

صادقی نیارکی تصریح کرد: لازم است از همه تلاش‌های پلیس و سایر دستگاه‌های ذیربط تقدیر و تشکر داشته باشم ولی علیرغم اینکه پس از وقوع قتل به سرعت دستگاه‌ها بستر لازم را برای اقدامات پیشگیری، مراقبتی و تأمینی و رسیدگی را فراهم کردند ولی ما نباید به موفقیت‌های خود قانع باشیم و برای افزایش دستاوردهای خویش تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی سریع و قاطع به پرونده‌ها نه تنها انتظار عمومی است بلکه ضامن سایر اقدامات دستگاه قضا و قوام بخش قانون است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآورشد: با اقدامات انجام شده روند رسیدگی به پرونده با دقت استمرار دارد و این اطمینان را به عموم مردم عزیز می‌دهیم که دستگاه قضا برای رسیدگی به جرائم هدف خویش را بر ایجاد ناامنی برای مجرمان و متخلفان از قانون قرار داده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

م.ک / ۲۰ آبا ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

بله با جدیت کار رو انجام میدن اماااااا زندان اونها نهایت چندسال هستو میان بیرون از اون آدم قبلی بدتر میشن چ فایده!!!!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان