۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین لغو سخنرانی زیباکلام در قزوین و جای خالی شاخصه‌های انقلابی در عملکرد مدیران
کد خبر: ۲۱۷۲۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۶ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

لغو سخنرانی زیباکلام در قزوین و جای خالی شاخصه‌های انقلابی در عملکرد مدیران

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

لغو سخنرانی زیباکلام در قزوین و جای خالی شاخصه‌های انقلابی در عملکرد مدیران
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


حاکم شدن اندیشه بسیجی سلامت جامعه را تضمین می‌کند/ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست

امام جمعه قزوین بیان کرد: هر زمان قدرت و تصمیم‌گیری به کسانی که روحیه بسیجی نداشتند، سپرده شد کشور دچار دزدی، اختلاس و خیانت در بیت‌المال شد؛ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست و فرقی نمی‌کند که چه کسی آن خیانت را انجام داده باشد.



نباید اجازه داد عده‌ای با عنوان خط امام آرمان‌های انقلاب را تحریف کنند/ مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: وقتی رهبری از نیازمندان و افرادی که قدرت اداره خانواده خود را ندارند اظهار شرمساری می‌کنند تکلیف همه ما روشن است و مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند.


تجمع بسیجیان قزوین در روز بسیج

بسیجیان قزوینی در روز بسیج در مسجد النبی (ص) تجمع کردند.


افزایش 32 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان قزوین

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از افزایش مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین خانگی در سه روز گذشته خبر داد.


دولت با تمام امکانات بسیج را حمایت کند/نیازمند تشکیل اتاق فکر در حوزه فرهنگ هستیم

استاندار قزوین در همایش دوسالانه شعر آئینی با بیان اینکه دولت باید با تمام امکانات بسیج را حمایت کند، بیان کرد: باید اتاق فکری با حضور مدیران و اهالی فرهنگ تشکیل دهند تا در مسیر ترویج فرهنگ تصمیماتی را گرفته و اجرایی کنند.


از راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک پربازده تا مجاهدت‌های خاموش پزشکان جهادی

یکی از واحدهایی که وظیفه حمایت از تولیدکنندگان داخلی را دارد، بسیج سازندگی است، این ارگان در استان قزوین با تخصیص وام و پیگیری روند تولید توانسته کمک حال واحدهای متقاضی برای آغاز یا ادامه این مسیر باشد.


با هرگونه فساد اداری و اقتصادی به دور از جنجال برخورد خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با هرگونه فساد اداری و اقتصادی به دور از جنجال برخورد خواهد شد از این رو با تمام توان و با استفاده از کلیه اختیارات قانونی برای هر متخلف و مفسدی پرونده قضایی تشکیل و تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم بود.


عاشقانه ای سیاسی/ "سیانور" روایتی جذاب از دهه 50 تاریخ ایران

سیانور می‌توانست عاشقانه سیاسی جذابی باشد، با این‌ وجود اتفاق رو به جلویی در ساخت فیلم سیاسی در کشورمان به‌حساب خواهد آمد.


دولت به بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي توجه کند

كارآفرين قزويني گفت: از دولتمردان و دلسوزان تقاضا دارم كه به بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي توجه بيشتري بكنند، اگر بتوانم وام كم بهره دريافت كنم تا سي نفر را به طور مستقيم وارد چرخه كار توليد خواهم كرد كه بيشتر آنها خانم خواهند بود.


شاخصه‌های انقلابی بودن در بین مدیران ما به انحراف رفته است/ مسئولان دچار اشرافی‌گری شده‌اند

یکی از دلایل تاکیدات رهبر معظم انقلاب روی بحث انقلابی بودن این است که ایشان به خوبی تحلیل درستی از متن جامعه دارند و عمل به آرمان‌های انقلاب از سوی مسئولان ما در حال به انحراف رفتن است؛ این سخنان بی پرده رئیس مجمع بسیج استان قزوین است.


مشکلات و فشارهای اقتصادی موجب شرمندگی در برابر خانواده‌هایمان شده است

کارگران شرکت فرنخ و نازنخ با بیان اینکه هفته‌ای چندبار برای پیگیری حقوق خود مقابل استانداری تجمع دارند، گفتند: مشکلات و فشارهای اقتصادی موجب شرمندگی ما در برابر خانواده‌هایمان شده است آیا با این وضع می‌شود به زندگی ادامه داد؟


برخورد شدید با مسئولان مانع تراش در مسیر تولید و صادرات/ روند پیشرفت پایانه صادراتی استان رضایت بخش نیست

استاندار قزوین در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین با بیان اینکه صادرات کالاهای غیر نفتی یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است، گفت: با دستگاه‌های مانع‌تراش در مسیر توسعه تولید و صادرات استان برخورد می‌شود.


سخنرانی زیباکلام در قزوین را مسئولان دانشگاه آزاد لغو کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین درباره لغو سخنرانی زیبا کلام گفت: این سخنرانی توسط مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین لغو شد.


از تهمت و توهین به شخصیت‌ها و چهره‌های نظام تا همراهی با کمپین آزادی زندانی امنیتی

این امر انتظار زیادی نیست که روابط عمومی در دولت تدبیر و امید همگام با اهداف دولت، به دنبال بیان دستاوردهای این دولت باشد اما گویا برخی‌ها با عدم شناخت از این جایگاه به دنبال حرکت در مسیر مطامع شخصی هستند.


چه کسی نامه محرمانه دادستان قزوین را منتشر کرد؟

در حالی که هنوز شورای تأمین استان قزوین تصمیمی مبنی بر لغو برنامه دکتر زیباکلام نگرفته بودند چرا بعضی کانال‌های تلگرامی خبر لغو این برنامه را منتشر کردند؟


وکیل مدافع شیطان/ مصدق اشتباه کرد، آمریکا دوست ما بود!

با توجه به جنس استدلال‌های صادق زیباکلام که از نوع نفی بدیهات است مصداق آن مثل معروف است که کسی که خوابیده را می‌شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده است نه.


روند پاسخگویی بانک‌های قزوین به درخواست‌های مردمی کُند است

معاون مدیریت عملکرد دفتر بازرسی استانداری از روند کُند پاسخگویی بانک‌ها به درخواست‌های مردمی گلایه کرد و از سرپرستی‌های بانک‌های استان درخواست کرد تا با اتخاذ تدابیری مناسب، روند رسیدگی و پاسخگویی را سرعت بخشند.


آیا سلامت ماهی‌های زنده موجود در بازار را تضمین می‌کنید؟

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در مصاحبه با صبح قزوین به این سوال که " آیا سلامت ماهی‌های زنده موجود در بازار را تضمین می‌کنید؟" پاسخ داد.


برق خانگی ۱۰ درصد گران شد + جدول

با وجود اینکه هیچ اطلاع رسانی در خصوص افزایش تعرفه های برق در سال جاری از سوی مسئولان وزارت نیرو صورت نگرفته است، تعرفه برق برای سومین بار در دولت یازدهم و در سال ۹۵ با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۹۴ اعمال شد.


مدیریت پیاده روی اربعین در دست صاحب کربلاست

مدیریت پیاده روی اربعین دست حضرت ارباب است، برای همین می‌بینید که تجمع میلیونی بدون دردسری برگزار می‌شود و زوار صدمه نمی‌بیند.


عبرت‌های انتخاب ترامپ برای صادق زیباکلام

سخن گفتن پیرامون انتخاب ترامپ اساساً تخصص زیباکلام نیست با این همه مسئولین و انجمن اسلامی این دانشگاه ترجیح داده اند برای این موضوع از فردی که سابقۀ خوشحال کردن رژیم نژادپرست و کودک کش اسرائیل را دارد، استفاده کنند.

انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان