۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حاکم شدن اندیشه بسیجی سلامت جامعه را تضمین می‌کند/ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست
کد خبر: ۲۱۷۲۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۵ ساعت: ۱۵:۲۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

حاکم شدن اندیشه بسیجی سلامت جامعه را تضمین می‌کند/ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست

امام جمعه قزوین بیان کرد: هر زمان قدرت و تصمیم‌گیری به کسانی که روحیه بسیجی نداشتند، سپرده شد کشور دچار دزدی، اختلاس و خیانت در بیت‌المال شد؛ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست و فرقی نمی‌کند که چه کسی آن خیانت را انجام داده باشد.

حاکم شدن اندیشه بسیجی سلامت جامعه را تضمین می‌کند/ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نمازجمعه قزوین اظهار کرد: با روحیه بسیجی ملت ایران توانست هشت سال جنگ تحمیلی را با سربلندی و عزت به سرانجام برشاند.

وی در ادامه افزود: هر مسلمانی با عمل به احکام دینی و مانوس بودن به قرآن بسیجی محسوب می‌شود و نمی‌توان مسلمان بود اما بسیجی عمل نکرد.

این خطیب نمازجمعه ادامه داد: اگر اندیشه بسیجی در جامعه حاکم شود بسیاری از مشکلات و آسیبها کاهش یافته و سلامت جامعه تضمین می شود.

وی اذعان کرد: هر چه خیر و برکت در کشور وجود دارد را مرهون تلاش‌ها و روحیه بسیجی هستیم و سربلندی امروز نظام اسلامی و کشورهای منطقه به یمن روحیه بسیجی به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: هر چه خیر و خوبی در کشور وجود دارد به برکت روحیه بسیجی به دست آمده و هر چه خیانت و ناجوانمردی در کشور وجود دارد به خاطر عدم توجه به روحیه بسیجی است.

وی بیان کرد: اگر اختلاسی در کشور صورت گرفت قطعاً همان‌هایی هستند که به جای بسیجیان بر مسئولیت‌ها تکیه زده‌اند و دست به چنین اقداماتی زده و به مردم خیانت می‌کنند.

اگر کسی این روحیه را نداشته باشد بدرد مسئولیت نمی‌خورد 

عابدینی یادآور شد: هر زمان قدرت و تصمیم‌گیری به کسانی که روحیه بسیجی نداشتند، سپرده شد کشور دچار دزدی، اختلاس و خیانت در بیت‌المال شد؛ کسی که خیانت می‌کند مؤمن و بسیجی نیست و فرقی نمی‌کند که چه کسی آن خیانت را انجام داده باشد.

وی تصریح کرد: قرار نیست یک نفر که مسئولیت می‌پذیرد، بعدا بسیجی شود بلکه باید تکلیف خود را مشخص کند و اگر کسی این روحیه را نداشته باشد بدرد مسئولیت نمی‌خورد.

امام جمعه قزوین گفت: امروز عراق با روحیه بسیجی توانسته آمریکا را از کشورش بیرون کند و در مبارزه با داعش روز به روز موفقتر عمل کند.

وی در پایان اذعان کرد: انفجار تروریستی در حله عراق که موجب شهادت جمعی از زائران شد را تسلیت عرض کرده وامیدواریم شر داعش از سرزمین‌های اسلامی کنده شود و شاهد نابودی این گروه وحشی که زاییده استکبار است باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان