۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نباید اجازه داد عده‌ای با عنوان خط امام آرمان‌های انقلاب را تحریف کنند/ مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند
کد خبر: ۲۱۷۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۵ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

نباید اجازه داد عده‌ای با عنوان خط امام آرمان‌های انقلاب را تحریف کنند/ مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: وقتی رهبری از نیازمندان و افرادی که قدرت اداره خانواده خود را ندارند اظهار شرمساری می‌کنند تکلیف همه ما روشن است و مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند.

نباید اجازه داد عده‌ای با عنوان خط امام آرمان‌های انقلاب را تحریف کنند/ مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «مدافعان حرم» پیش از ظهر امروز(جمعه) با حضور مسئولان استانی و جمع کثیری از بسیجیان در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد.

سردار محمدرضا شاهرخی در اجتماع باشکوه بسجیان قزوین با اشاره به پیام امام در مورد بسیج اظهار کرد: هیچ سخنی در مورد بسیج نمی‌تواند به اندازه کلام امام عظمت و جایگاه والای این نهاد را نشان دهد.

این مسئول ادامه داد: پیام اما چراغ راه کسانی است که می‌خواهند حافظ و ادامه دهنده انقلاب اسلامی باشند؛ بنابراین ما وظیفه داریم به آنچه امام راحل در خصوص بسیج فرمودند پایبند بوده و به آن عمل کنیم.

وی افزود: هرکس در هرجای ایران با هر پست و مسئولیت، دل در گرو نظام و انقلاب دارد، بسیجی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان خاطرنشان کرد: باید تلاش کرده و نگذاریم تا پیام امام راحل در مورد بسیج به فراموشی سپرده شود بلکه لازم است تا بدون تفسیر و نگاه سلیقه‌ای با صلابت در مسیر تعیین شده در راستای تحقق اهداف حرکت کنیم.

وی در ادامه پایبندی به اصول نظام و ولایت فقیه را ملاک بسیجی بودن افراد ذکر کرد و گفت: بسیج در همه مراحل کمک کننده دولت و نظام بوده است.

شاهرخی تصریح کرد: امام وظایف ما را بیان کرده است تا از مسیر منحرف نشویم لذا باید مراقب باشیم تا برخی با ادعای طرفداری از امام، زمینه تحریف اصول و آرمان‌های امام را فراهم نکنند.

وی با تاکید براینکه دشمنی آمریکا با ایران تمام نشدنی است، بیان کرد: نباید فریب رفتار و گفتار دشمنان را بخوریم و با ساده اندیشی اینگونه تصور کنیم که دشمنی‌ها پایان یافته است؛ زیرا آمریکا می‌داند انقلاب اسلامی اهداف بزرگی داشته و می‌خواهد به الگویی برای جهان تبدیل شود لذا هرگز از دشمنی دست برنخواهد داشت.

بسیج ناشدنی‌ها را ممکن ساخته و کلید واقعی بازگشایی مشکلات کشور است
فرمانده سپاه استان عنوان کرد: نفوذی‌ها با چهره‌ای متفاوت درصدد هستند تا مسیر انقلاب را عوض کنند از این رو باید با بصیرت، جبهه شناسی، دشمن شناسی و جریان شناسی و با رصد کامل اوضاع، کشور را از این تهدید مصون نگهداریم.

این مسئول بیان کرد: وقتی رهبری نسبت به نیازمندان و افرادی که قدرت اداره زندگی خود را ندارند اظهار شرمساری می‌کند مسئولین نظام نیز باید عمق این مسئله را درک کرده و کشور را طوری اداره کنند که نظام را ناکارآمد نشان ندهند.

وی با بیان اینکه بسیج ناشدنی‌ها را ممکن ساخته و کلید واقعی بازگشایی مشکلات کشور است، گفت: چشمتان به توانمندی بسیج باشد چراکه بسیج همراه و کمک کننده نظام بوده و ظرفیت مناسبی برای حل مشکلات و توسعه و آبادانی استان است.

فرمانده سپاه قزوین در پایان عنوان کرد: وقتی رهبری از نیازمندان و افرادی که قدرت اداره خانواده خود را ندارند اظهار شرمساری می‌کنند تکلیف همه ما روشن است و مسئولان باید شرمسار بیکاری و معیشت مردم باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان