۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سخنرانی زیباکلام در قزوین را مسئولان دانشگاه آزاد لغو کردند
کد خبر: ۲۱۷۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

سخنرانی زیباکلام در قزوین را مسئولان دانشگاه آزاد لغو کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین درباره لغو سخنرانی زیبا کلام گفت: این سخنرانی توسط مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین لغو شد.

سخنرانی زیباکلام در قزوین را مسئولان دانشگاه آزاد لغو کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورهای اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، در جمع خبرنگاران درباره لغو سخنرانی صادق زیباکلام، ابراز کرد: همین قدر می‌توانم بگویم که این سخنرانی را خود دانشگاه آزاد اسلامی قزوین لغو کرده و دستگاه‌های امنیتی استان اقدامی در این زمینه نداشتند.

وی در خصوص انتشار نامه محرمانه دادستان قزوین در فضای مجازی، عنوان کرد: دستگاه امنیتی استان در حال پیگیری انتشار نامه دادستان قزوین در فضای مجازی است زیرا مسئولین امنیتی و فرهنگی استان می‌توانستند در فضای خصوصی و محرمانه به این مسئله رسیدگی کنند و پیگیر مشخص شدن هویت افراد و سازمان منتشر کننده نامه محرمانه هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی استان قزوین برای برقراری امنیت در استان مشکلی ندارند و فضای مردم استان هم به گونه‌ای است که افراد با طیف‌های مختلف فکری نظر خود را اعلام می‌کنند و در نهایت خود مردم هستند که دربارهتفکرات مختلف قضاوت می‌کنند.

وی درباره مقایسه لغو این سخنرانی و لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، اعلام کرد: لغو سخنرانی زیباکلام در قزوین با موضوع لغو سخنرانی در مشهد کاملا متفاوت است زیرا دانشگاه آزاد قزوین به عنوان دعوت کننده، سخنرانی را لغو کرد.

انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان