۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین چه کسی نامه محرمانه دادستان قزوین را منتشر کرد؟
کد خبر: ۲۱۷۰۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

در پی لغو سخنرانی زیباکلام در قزوین؛

چه کسی نامه محرمانه دادستان قزوین را منتشر کرد؟

در حالی که هنوز شورای تأمین استان قزوین تصمیمی مبنی بر لغو برنامه دکتر زیباکلام نگرفته بودند چرا بعضی کانال‌های تلگرامی خبر لغو این برنامه را منتشر کردند؟

چه کسی نامه محرمانه دادستان قزوین را منتشر کرد؟
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، روز گذشته(دوشنبه) خبر لغو برنامه سخنرانی دکتر زیباکلام با تصویر نامه محرمانه دادستانی قزوین بر خروجی برخی رسانه‌های زنجیره‌ای در فضای تلگرام منتشر شد.

این در حالیست که نامه‌های دادستانی تماماً محرمانه بوده و برابر قانون کسی حق انتشار نامه‌های محرمانه را ندارد. اما در اقدامی تعجب برانگیز کانال حزب اصلاح طلب «ندای قزوین» اقدام به انتشار این نامه محرمانه کرد!

اگر قرار به انتشار نامه‌های محرمانه باشد پس دیگر طبقه‌بندی اسناد کشور چه معنایی دارد؟ این اقدام تأمل برانگیز در حالی صورت می‌گیرد که این جریان داعیه دار قانون‌مداریست؛ ولی نامه محرمانه دادستانی را منتشر و در گروه‌های تلگرامی نیز پخش نمودند.

این علامت سوال بزرگ همچنان باقی می‌ماند که نامه‌ای که خطاب به فرماندار شهرستان قزوین و رئیس شورای تأمین شهرستان نوشته شده، توسط چه کسانی در فضای مجازی منتشر گردیده است؟

قطعاً پاسخ این سوال را باید شخص فرماندار که مسئول تأمین امنیت این شهرستان است پاسخ دهد؛ که آیا از این به بعد نیز ممکن است مکاتبات محرمانه مقامات قضایی استان با شما در فضای مجازی منتشر شود؟

به نقل از برخی سایت‌های اصلاح طلب فرماندار قزوین در اقدامی تعجب برانگیز در مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های اصلاح‌طلب گفته بود لغو برنامه دکتر زیباکلام به صلاح نیست!

البته آن سایت و سایر کانال‌های وابسته به جریان تفرقه‌انگیز نیز بعد از مدتی به دلایلی خبر را از خروجی خود حذف کردند. این در حالیست که سابق بر این مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز در یکی از گروه‌های تلگرامی با ارسال پیامی خواستار آزادی یکی از محکومین امنیتی شده بود.
انتهای پیام/2002
منبع:کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان