۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین از حواشی اولین نشست خبری استاندار جدید تا شایعات شیوع آنفلوانزا در استان
کد خبر: ۱۱۵۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از حواشی اولین نشست خبری استاندار جدید تا شایعات شیوع آنفلوانزا در استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از حواشی اولین نشست خبری استاندار جدید تا شایعات شیوع آنفلوانزا در استان
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



 لزوم داشتن سیاستی مقتدرانه در جهان کاربردی کردن پژوهش‌ها است/ با سوت‌ و کف زدن در دانشگاه‌ها کشور پیشرفت نمی‌کند

امام جمعه قزوین گفت: برای داشتن سیاست مقتدرانه در جهان نیز باید حوزه علمی کشور ارتقا پیدا کند، با کف و سوت زدن در دانشگاه‌ها کشور پیشرفت نمی‌کند.



وجود رابطه معنادار بین طلاق با عضویت در شبکه‌های اجتماعی مجازی

کارشناس ارشد روانشناسی با اشاره به رابطه معنادار بین تقاضای طلاق و عضویت یکی از زوجین متقاضی طلاق، در شبکه‌های اجتماعی مجازی گفت: از آنجا که این افراد در دام یک رابطه کاذب قرار می‌گیرند لذا از واقعیت‌های زندگی مشترک دور شده و تعهدات خود را نسبت به زوج مقابل فراموش می‌کنند.



عملی کردن ایده‌های خلاقانه حاصل بهره‌گیری از فرصت‌هاست/ خارج از تعصبات دینی و مذهبی، سخنان رهبری به نفع همه مردم است

مخترع قزوینی گفت: بهتر است به جای اندیشیدن به محدودیت‌ها و کمبودها از فرصت‌های به دست آمده در راستای عملی کردن ایده‌های بکر و خلاقانه بهره گرفت چرا که حتی یک دلیل هم برای ادامه کار کافیست.



ظلم ستیزی از ویژگی‌های اصلی سیره حکومتی پیامبر(ص) بود

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: رسول گرامی اسلام در راه مبارزه با کفار و منافقان همیشه سرسخت بودند و این درس را به همه مسلمانان آزاده جهان دادند.



قیمت گوجه فرنگی تا 2 هفته دیگر کاهش می‌یابد/ گرانی پیاز سوغات امسال زمستان برای مردم

در این روزها با رصد بازار میوه و تره بار، گوجه فرنگی و پیاز از این دست اقلام هستند که در صدر قیمت‌های صیفی جات در میوه فروشی‌های دیده می‌شوند.



هیچ مورد فوتی بر اثر آنفلوآنزا در قزوین گزارش نشده است/ واکسن آنفلوآنزا برای همه توصیه نمی‌شود

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه در استان قزوین به دلیل بیماری آنفلوآنزا هیچ آمار فوتی نداشتیم، افزود: واکسن این بیماری برای همه لازم نیست و تزریق آن به همه توصیه نمی‌شود.



جولان خانه‌های خالی مقابل چشم شهرنشینان

در قزوین خانه‌هایی داریم که کسی قدرت و جرات خرید آن را ندارد و حتی انتظار برای تامین اجاره بهای آنها هم بیهوده است.



مجمع نمایندگان استان حامی بیانات امام جمعه در تذکر به استاندار/ همتی به وعده خود عمل کند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه آقای همتی به وعده‌ای که به نمایندگان داده خود عمل کند، گفت: مجمع نمایندگان استان موافق نظرات و بیانات نماینده ولی فقیه درباره تذکر به استاندار است.



شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات از هفته آخر آذرماه/ شعبه ویژه نظارت بر تخلفات انتخابات تشکیل شد

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین از شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات در هفته آخر آذرماه خبر داد و گفت: شعبه ویژه‌ای از سوی دستگاه قضا برای نظارت بر تبلیغات انتخابات تعیین شده است.



روضه‌های زنانه یا سالن مد

ماها که خیلی سیم‌مان وصل نبود مدام حواسمان پرت تیپ‌های جورواجور این‌ور آبی که نه، آن‌ور آبی می‌شد؛ روضه‌خوان هم گاهی گلوی علی اصغر شش ماهه می‌شد سوز نوحه‌هایش و گاهی هم علم بی علمدارش، اما کو گوش شنوا، اصلا کو فضایی که بتوانی لحظه‌ای با دل و جانت بشنوی!


شرکت رزمی‌کار قزوینی در مسابقات آسیایی

رزمی کار قزوینی خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی آماده می‌کند.



زخم‌های رنگی، سوغاتی‌هایی از تایلند برای قزوین

فرایند تبدیل شدن خالکوبی‌های محدودی چون سلطان غم مادر به نقش چهاررنگی که تمام دست و بازوی افراد را پوشانده است فرایند چندان پیچیده ای نیست؛ بلکه نشانه ای برای تغییر سبک زندگی جوانان در شهری مانند قزوین است.



منتظر اقدام مناسب راهداری جهت رفع ترافیک هستیم

مسافری که در ترافیک جاده قزوین زنجان گرفتار شده بود با گلایه از عملکرد راهداری استان اظهار کرد: من ساعت 4:30 صبح از زنجان عبور کردم و به دلیل بستن آزاد راه وارد جاده قدیم تهران شدم. از زمان رسیدن به اینجا تا الان تنها یک ماشین برف روب آن هم تنها برای زدن گازوئیل در پمپ بنزین رویت شد.



راه‌های مواصلاتی استان همچنان درگیر کولاک/ مسیر قزوین_تهران باز است

رئیس پلیس‌راه استان قزوین از ادامه کولاک در برخی مسیرهای مواصلاتی قزوین خبر داد و افزود: مسیر قزوین_تهران باز است و تردد به صورت عادی صورت می‌گیرد.



علامت استاندارد مساوی با کیفیت نیست/ فرآورده‌های لبنی مشمول استاندارد اجباری

مدیر کل اداره استاندارد قزوین اظهار کرد: علامت استاندارد به معنی با کیفیت ببودن کالاها نیست بلکه استاندارد پیش زمینه کیفیت محسوب می‌شود.



660 معلول و سالمند تحت پوشش مراکز شبانه روزی بهزیستی استان هستند/ فعالیت 17 مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی در قزوین

معاون توانبخشی بهزیستی استان از نگهداری 195 مجهول الهویه، بدسرپرست و بی‌سرپرست در مراکز شبانه روزی بهزیستی خبر داد و گفت: تعداد خدمات گیرندگان از 17 مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی استان، 660 نفر می‌باشد.



از تاکید استاندار بر جمله «ملاک عمل را من تشخیص می‌دهم» تا پوزخند معنادار محسن قاسمی

متاسفانه در انتخاب مدیران طی چند سال گذشته روابط جایگزین ضوابط شده است اجازه ندهید مدیران ما در حوزه مدیریتی خود حاشیه امن داشته باشند و زمان زیادی مدیریت کنند و همچنین اجازه ندهید تملق گویان و چاپلوسان در اطراف شما رشد کنند.



بانویی که از هنر به پول رسید

این روزها که حرف از اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل خانگی است، بانویی قزوینی توانسته با تجاری سازی هنر خود، به نمونه‌ای موفق در کارآفرینی تبدیل شود.



شصت و نهمین سالگرد سلاخی مردم قزوین!

انتشار رمان «مردگان باغ سبز» اثر محمدرضا بایرامی و موفقیت ملی و بین المللی این کتاب که در قالب رمانی تاریخی و زیبا به شرح کشتار 1325 می‌پردازد.



قاب عکس‌هایی صدساله بر دیوارهای مدرسه دیانت

کارشناس میراث فرهنگی گفت: مجموعه‌ای از صد سال تاریخچه آموزش و پرورش استان در قاب تصاویری زنده و گویا بر دیوارهای مدرسه دیانت خودنمایی می‌کند.



بیانات امام جمعه برای من از عسل شیرین‌تر است/ از سوابق سیاسی افراد انتخاب شده چشم پوشی کردم/ در حد ضرورت باز هم انتصاب خواهیم داشت

استاندار قزوین گفت: بیانات امام جمعه قزوین برای من از عسل شیرین‌تر است و وظیفه ما اینست که عملکردمان را برای ایشان توضیح دهیم. سوابق 2 نفر از افراد انتخاب شده را بررسی کردم و از سوابق سیاسی‌شان بر حسب دموکراسی چشم‌پوشی کردم.

 انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

مسعود نیکزاد / ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به امید پیشرفت ایران اسلامی و ظهر امام زمان (عج)
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان