۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مجمع نمایندگان استان حامی بیانات امام جمعه در تذکر به استاندار/ همتی به وعده خود عمل کند
کد خبر: ۱۱۵۸۰۴ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس تصریح کرد

مجمع نمایندگان استان حامی بیانات امام جمعه در تذکر به استاندار/ همتی به وعده خود عمل کند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه آقای همتی به وعده‌ای که به نمایندگان داده خود عمل کند، گفت: مجمع نمایندگان استان موافق نظرات و بیانات نماینده ولی فقیه درباره تذکر به استاندار است.

مجمع نمایندگان استان حامی بیانات امام جمعه در تذکر به استاندار/ همتی به وعده خود عمل کند
روح الله عباسپور، نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، درباره انتصابات اخیر استاندار قزوین اظهار کرد: آقای همتی که برای جایگاه استانداری قزوین انتخاب شده‌ است اگر با تامل بیشتری انتصابات جدید را انجام می‌داد زمینه ساز به وجود آمدن حواشی در استان نمی‌شد.
وی در ادامه افزود: برخی از این افرادی که در شهرستان‌های مختلف منصوب شده‌اند پیشینه عملکردی شایسته‌ای ندارند و از لحاظ سیاسی سوابق خوبی را دارا نیستند.
این کارشناس سیاسی با اشاره به سخنان حجت الاسلام عابدینی در نمازجمعه هفته گذشته استان اذعان کرد: ما تابع امام جمعه قزوین هستیم و خود را موظف و مکلف به حمایت از بیانات وی می‌دانیم.
وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان موافق نظرات و بیانات نماینده ولی فقیه درباره تذکر به استاندار است.

استاندار قزوین امانت مدیریتی را به اهلش بسپارد

این نماینده مجلس تصریح کرد: درخواست ما از استاندار قزوین این است که در ادامه انتصابات خود با دقت بیشتری تصمیم بگیرد و عجله‌ای در جابجایی‌ها نشان ندهد.
وی اضافه کرد: در سال جاری 2 انتخابات بزرگ در پیش داریم و تصمیمات عجولانه در فضای مدیریتی استان مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد که عواقب نامناسبی به دنبال خواهد داشت.
عباسپور گفت: آقای همتی سابقه خوبی در مدیریت دارد و انتظار ما نیز اجرایی کردن تصمیمات باتامل و صبورانه از سوی وی در استان است.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا ابراز کرد: مجمع نمایندگان استان با استاندار جلسه‌ای داشتند و وی در این دیدار وعده داد با هماهنگی امام جمعه محترم و نمایندگان استان فضای قزوین را مدیریت می‌کند و انتظار ما از آقای همتی عمل به وعده خودشان است.
وی تصریح کرد: نظر ما این نیست که آنچه از سوی نمایندگان مطرح می‌شود مورد اجرای استاندار قرار بگیرد اما در استان امانت مدیریتی را به اهلش بسپارد، مهمترین شاخصه‌ها برای یک مدیری که منصوب می‌شود رعایت تقوا و پاکدامنی و بی طرفی سیاسی است.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: به واسطه در پیش داشتن انتخابات در سال جاری باید سرنوشت رای مردم به دست مدیرانی سپرده شود که از آرای مردم صیانت داشته باشند؛ اما سوابق افرادی که امروز از سوی استاندار محترم انتخاب شده‌اند این شرایط را نشان نمی‌دهد.
وی در پایان گفت: اگر استاندار با شناخت بیشتری نسبت به اطرافیانش این انتصابات را انجام می‌داد برای آینده استان فضای آرامتری را شاهد بودیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان