۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین منتظر اقدام مناسب راهداری جهت رفع ترافیک هستیم
کد خبر: ۱۱۵۷۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طی تماس تلفنی با دفتر صبح قزوین اعلام شد

منتظر اقدام مناسب راهداری جهت رفع ترافیک هستیم

مسافری که در ترافیک جاده قزوین زنجان گرفتار شده بود با گلایه از عملکرد راهداری استان اظهار کرد: من ساعت ۴:۳۰ صبح از زنجان عبور کردم و به دلیل بستن آزاد راه وارد جاده قدیم تهران شدم. از زمان رسیدن به اینجا تا الان تنها یک ماشین برف روب آن هم تنها برای زدن گازوئیل در پمپ بنزین رویت شد.

منتظر اقدام مناسب راهداری جهت رفع ترافیک هستیم
مسافری که در جاده قزوین- زنجان در ترافیک این جاده گرفتار شده بود و نسبت به عملکرد گروه‌های امدادی گلایه داشت در تماس با دفتر صبح قزوین گلایه‌های خود را این‌چنین بیان کرد: 2 ساعت است که در ترافیک مقابل دانشگاه آزاد تاکستان گرفتار شده و حتی یک متر جابجا نشده‌ایم.
وی ادامه داد: اداره راه‌ و شهرسازی به صورت مداوم اعلام آماده باش می‌کند اما نتیجه‌ای رویت نشده و اقدامی برای در راه ماندگان انجام نشده است. این افراد فقط آماده باش هستند تا فقط اضافه کاری داشته باشند.
این مسافر افزود: حتما باید فردی جان خود را از دست بدهد تا این افراد آمده و به مشکلات رسیدگی کنند؟ وقتی از دیشب شرایط جوی نامساعد شده و تمهیدات کافی انجام نداده‌اند می‌گویند همه چیز تحت کنترل است؟
وی اضافه کرد: راه‌سازی تا الان هیچ کاری نکرده است. من ساعت 4:30 صبح از زنجان عبور کردم و به دلیل بستن آزاد راه وارد جاده قدیم تهران شدم. از زمان رسیدن به اینجا تا الان تنها یک ماشین برف روب آن هم تنها برای زدن گازوئیل در پمپ بنزین رویت شد.
این مسافر در راه مانده گفت: اگر عوامل استان کاری انجام داده بودند پس چرا مردم در جاده گرفتار شده‌اند. کدام عقل سلیم می‌گوید که مسئولین مشغول حل این معضلات هستند اما ترافیک همچنان به قوت خود باقی است.
وی ابراز کرد: اگر اقدامات مسئولین اصولی بود چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.
این مسافر یادآور شد: اداره راه قزوین کاره‌ای نیست، نه مدیریت دارد نه ستاد بحران دارد و کاری بلد نیست انجام دهد. این عملکرد ضعیف مسئولین قزوین را در تهران پیگیری خواهم کرد.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

نقطه چین / ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

با یک تماس تلفنی مسافر ناشناس که آ یا موضوع صحت داره یا نه سریع همه چیز رو بردید زیر سوال

طاهرخانی / ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

دوست عزیز تمام رسانه ها به مکرر اعلام کردن مسیرها مسدود هست اما عدم همکاری استانهای همجوار واجازه عبور به خودروهای عبوری باز شاهد مشکل در مسیر راههای استان شدیم از ساعات اولیه شروع بارش تمام دستگاههای امدادی کار خود راشروع کزدند اما وجود ترافیک در محورها خود عامل کندی امدادرسانی شده
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان