۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین شناسایی شبکه بزرگ زمین خواری در قزوین و مرگ دونفر در کانال آب
کد خبر: ۲۵۲۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۳ ساعت: ۸:۱۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

شناسایی شبکه بزرگ زمین خواری در قزوین و مرگ دونفر در کانال آب

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

شناسایی شبکه بزرگ زمین خواری در قزوین و مرگ دونفر در کانال آب
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه کنید

دستگاه قضائی دست باندهای قدرت و ثروت را کوتاه کند/ وحدت و انسجام در برپایی نماز عید فطر ضروری است
امام جمعه قزوین با تقدیر از حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از همه مستضعفان عالم است.


حمایت از مظلومان فلسطینی مبنای دینی دارد/ امنیت کشور و مردم اولویت نخست سپاه است
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سپاه قهرمان با حمله موشکی دقیق خود به مقر تروریست‌های تکفیری اعلام کرد در دفاع از اسلام و مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد و امنیت کشور و مردم اولویت نخست آنهاست.


گزارش تصویری: حضور پرشور و گسترده مردم استان قزوین در راهپیمایی روز قدس
حضور پرشور مردم در شهرستان‌های مختلف قزوین در شرایطی که گرمای تابستان و روزه داری راهپیمایی را سخت کرده بود، قابل وصف نبود و مردم حمایت خود را از مستضعفان جهان نشان دادند.


1600واحد مسکونی به خانواده‌های دارای معلول واگذار شد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از 3370 سهمیه استانی تاکنون حدود 1600 واحد با همکاری بنیادبرکت به خانواده‌های دو معلول به بالا و تک معلولی و زن سرپرست خانوار واگذار شده است.


4 کشته و مصدوم بر اثر واژگونی پژو 206 در قزوین
رئيس پليس راه استان قزوين گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو "206" در محور آزاد راه "قزوین – رشت" 2 نفر كشته و 2 نفر مصدوم برجای گذاشت.


شناسایی شبکه بزرگ زمین‌خواری در استان/ 20 نفر از کارکنان راه و شهرسازی دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به شناسایی شبکه بزرگ زمین‌خواری در استان گفت: تا به امروز ۲۰ نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند و برخی دیگر بازداشت موقت هستند که از کارکنان رسمی و مدیران بخش‌های میانی راه و شهرسازی در این پرونده حضور دارند.


استکبارستیزی پیام اصلی"روز قدس"/ نابودی داعش، نیازمند وحدت همه مسلمانان جهان است
مسئولین استان قزوین از ضرورت راهپیمایی "روز قدس" گفتند و تاکید کردند: هم اکنون که دنیای کفر با علم کردن تروریست جهانی با محوریت داعش به سرکوب اسلام ناب محمدی مشغول است مسلمانان باید با حضور گسترده مشت محکمی بر تفکرات ضداسلامی میزنند.


سیلی محکم موشک‌های سپاه به داعش عامل خوشحالی ملت ایران شد
استاندار قزوین بیان کرد: ایران اسلامی به منظور بازدارندگی و دفاع از کیان انقلاب حوزه دفاعی خود را تقویت کرد؛ وقتی موشک‌های سپاه برای زدن سیلی محکم به دشمنان به کار گرفته شدند موجبات خوشحالی مردم و مسئولان شد.


افزایش 6 برابری مرگ‌ومیر ناشی از گازگرفتگی/ رشد 45 درصدی صدور مجوز سقط درمانی
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با اشاره به ضرورت افزایش سطح آگاهی مردم برای پیشگیری از مرگ ناشی از گاز مونوکسیدکربن عنوان کرد: آمار مربوط به فوت ناشی از استنشاق گاز مونوکسیدکربن در سال گذشته حدود 6 برابر افزایش داشت.


پیام‌های حمله موشکی سپاه پاسداران به داعش
این حمله موشکی در منطقه، این پیام روشن را داشت که پرچم مبارزه با تروریست در دستان جمهوری اسلامی است و هرکجا تعرض و تجاوزی بر منافع ملی و فراملی ایران شود، پاسخ آن در ابعادی بزرگتر داده می شود و در این راه مصالحه ای از نظر جمهوری اسلامی پذیرفته نیست.


تعیین امام معصوم و ولی جامعه به آرای مردم بستگی ندارد/ اظهارات غیرکارشناسانه مسئولان زمینه ذلت آمریکایی را فراهم می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اظهارات غیرکارشناسانه زمینه ساز سلطه رضاخانی و استبداد در کشور خواهد شد و دست کسانی که با ایمان و تقوا برای حمایت از مظلومان و برای برقراری مردم سالاری دینی تلاش می‌کنند، می‌بندد و بساط ظلم را برپا می‌کند.


بازی پسر خردسال عامل مرگ دونفر شد
رئیس اورژانس استان قزوین بیان کرد: با تلاش یکی از ناظران این کودک از آب خارج شد؛ اما وی نتوانست خود را از آب بیرون بکشد و جریان قوی آب او و پدر کودک را با خود برد.


رشد 5 درصدی درخواست طلاق توافقی در قزوین/ مشکلی برای سپرده‌گذاران موسسه ثامن وجود ندارد
رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: سال گذشته بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده مربوط به موضوع طلاق توافقی و مطالبه مهریه بود که به غیر از رشد 5 درصدی درخواست‌ طلاق توافقی، سایر دعاوی خانواده افزایش نداشت.


960 هکتار تغییر کاربری غیرمجاز در قزوین شناسایی شد
مشاور انتظامی مدیریت امور اراضی قزوین گفت: تاکنون 5560 فقره با مساحت 960 هکتار تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی که 4998 فقره در مراجع قضایی مطرح شده و از این تعداد حدود 1232فقره حکم قلع و قمع صادر شده است.


كشف 260 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق خارجي
فرمانده انتظامي شهرستان البرز از كشف 260 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق خارجي در اين شهرستان خبر داد.


رشد ۲۲ درصدی اهدای خون در شب‌های قدر
مدیرکل انتقال خون استان قزوین از رشد ۲۲ درصدی اهدای خون در شب‌های قدر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.


دادستان قزوین: سپرده‌گذاران موسسه اعتباری "ثامن"خویشتنداری کنند
با توجه به تجمع سپرده‎گذاران موسسه ثامن در قزوین دادستان قزوین از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری "ثامن"خویشتنداری کنند.


دوازدهمین نمایشگاه "کتاب قرآنی" با حضور ۴۰ ناشر آغاز به کار کرد
دوازدهمین نمایشگاه کتاب قرآنی در ۴۲ غرفه با حضور ۴۰ نا
شر قرآنی تا سوم تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برای بازدید عموم دایر است.


حقوق 6 ماه گذشته و عیدی و سنوات 3 سال را دریافت نکردیم/ مسئولان شرمندگی ما برای خانواده‌هایمان را جدی نمی‌گیرند
کارگران شرکت شیشه فلوت گفتند: آیا ما حق زندگی داریم یا نداریم؟ از مسئولان سوال می‌کنیم اگر حق زندگی داریم با کدوم پول؟ با کدوم بیمه و کدوم عیدی و سنوات؟


صدور 10 اخطاریه به واحدهای آلاینده در شهرستان تاکستان
در طی 50 مورد پایش از واحدهای صنعتی تاکستان تا خرداد سال جاری برای 10 واحد آلاینده اخطاریه صادر و ملزم به رعایت ضوابط زیست محیطی و عدم ایجاد آلودگی شدند.


دستگیری تروریست‌های داعش در اطراف قزوین از اساس کذب است
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در فضای مجازی و برخی رسانه‌های استان خبری مبنی بر دستگیری تعدادی از تروریست‌های داعش در اطراف قزوین منتشر شده که این موضوع از اساس کذب است.


موکب‌های استان شناسنامه‌دار می‌شود/ کمک 30 میلیاردتومانی مردم قزوین به حرم طفلان مسلم
رئیس ستاد بازسازی عتبات قزوین با اشاره به شناسنامه دار کردن موکب‌های استان ابراز کرد: خوشبختانه مردم قزوین در طول 14 سال گذشته بیش از 30 میلیارد تومان برای توسعه و بهسازی حرم طفلان مسلم هزینه کردند.


در پسابرجام زبان تهدید و تحریم آمریکا افزایش یافت/ طرح "مقابله با نقض برجام" پس از تعطیلات مجلس به صحن علنی می‌آید
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: آمریکایی‌ها در گام‌های بعدی قصد دارند زمینه تحریم‌های بعدی را علیه کشورمان فراهم کنند تا تحریم‌ها را به زمانی بدتر از تصویب برجام برگردانند.


تعیین مصداق صاحب ولایت و امامت دست مردم نیست/ دولتمردان سخنان شبهه‌انگیز مطرح نکنند
رییس حوزه علمیه قزوین بیان کرد: یک مسئول دولتی نباید سخنان دوپهلو و شبهه انگیز بزند، زیرا یک مطلب باطل، باطل است و توضیحات اضافه آن را تبدیل به حق نمی‌کند؛ اظهارکنندگان یک مطلب باید مراقب بیانات خود باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان