۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بازی پسر خردسال عامل مرگ دونفر شد
کد خبر: ۲۵۲۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوین:

بازی پسر خردسال عامل مرگ دونفر شد

رئیس اورژانس استان قزوین بیان کرد: با تلاش یکی از ناظران این کودک از آب خارج شد؛ اما وی نتوانست خود را از آب بیرون بکشد و جریان قوی آب او و پدر کودک را با خود برد.

بازی پسر خردسال عامل مرگ دونفر شد
دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: عصر روز گذشته(سه شنبه) در آخرین روزهای بهار ۹۶(۳۰ خرداد ماه )پسر بچه قزوینی حین بازی در کنار کانال کشاورزی در حوالی شهر نجف آباد از توابع شهرستان قزوین در کانال سقوط کرد.

وی گفت: با تلاش یکی از ناظران که مرد جوانی بود این کودک از آب خارج شد؛ اما وی نتوانست خود را از آب بیرون بکشد و جریان قوی آب خود و پدر کودک غرق شده که برای کمکش وارد آب شده بود را باخود برده و در یک فشار شکن هردو را گرفتار کرد. 

متولی اورژانس استان بیان کرد: ۳ تیم از تکنسین‌های اورژانس و تیم‌های نجات آتش نشانی و هلال احمر در محل حادثه حاضر شده و کودک نجات یافته باانجام اقدامات درمانی به بیمارستان رجایی منتقل شد و نجات یافت اما عملیات احیا برای ۲ غرق شده دیگر که توسط آتش نشانی از غرقاب خارج شده بودند، نتیجه بخش نبود.

دکتر نامدار بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس به مدت ۴۵ دقیقه دو فرد غرق شده را احیا کردند اما متاسفانه به دلیل زمان صرف شده تا بیرون کشیدن دو تن و با اینکه تا خود مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی احیا انجام شد ولی موفقیت آمیز نبود و فوت هردو مورد تایید پزشکان آن مرکز قرار گرفت 

دکتر نامدار اشاره کرد متاسفانه در این فواصل از سال غرق شدگی به شدت شایع می‌شود و چند روز قبل آخرین مورد در کانال آب نوروزیان رخ داده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان