۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حمایت از مظلومان فلسطینی مبنای دینی دارد/ امنیت کشور و مردم اولویت نخست سپاه است
کد خبر: ۲۵۲۸۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲ ساعت: ۱۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از مظلومان فلسطینی مبنای دینی دارد/ امنیت کشور و مردم اولویت نخست سپاه است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سپاه قهرمان با حمله موشکی دقیق خود به مقر تروریست‌های تکفیری اعلام کرد در دفاع از اسلام و مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد و امنیت کشور و مردم اولویت نخست آنهاست

حمایت از مظلومان فلسطینی مبنای دینی دارد/  امنیت کشور و مردم اولویت نخست سپاه است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروزدر سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین در مسجدالنبی(ص) با تشکر از حضور باشکوه و آگاهانه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: از گروه‌های مختلف و نهادهای مردمی که این حماسه بزرگ را خلق کردند و از برگزارکنندگان مراسم و مسئولان استانی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: روز جهانی قدس با تدبیر امام راحل به دلیل خطری که صهیونیست برای بشریت و جهان اسلام داشت و دارد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین مبنای دینی دارد؛ زیرا حمایت از مظلومان در قرآن تاکید شده و در روایات و سیره معصومین بسیار به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکای امروز مردم، نشانه خصم علیه ظالم است، عنوان کرد: باید با تحلیل دلایل دشمنی صهیونیست با اسلام، ریشه اصلی حضور در راهپیمایی برای جوانان بیان شود تا با انگیزه بیشتر در این مراسم شرکت کنند.

تلخابی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یهود تصریح کرد: گویا یهود خود را تافته جدابافته می‌داند که مافوق همه قبایل است، این عامل یکی از عوامل مهم کارشکنی یهود در مقابل پیغمبر(ص) بود زیرا دین اسلام هیچ فرقی بین مردم نمی‌گذاشت و ملاک ارزشمندی انسان‌ها را تقوا می‌دانست.

وی اضافه کرد: براین اساس وقتی یهود متوجه شد، نمی‌تواند برتری نژاد خود را اثبات کند از هر ابزاری برای مقابله با دین اسلام استفاده کرد، تا مانع پیشرفت و توسعه اسلام در جهان شود لذا با هر بهانه‌ای در مقابل اسلام ایستادند.

تلخابی ادامه داد: یکی از دلایل انحراف یهود همین اعتقادات است که یهود، نژاد برتر است و همین ویژگی باعث ایجاد گرفتاری زیاد برای جهانیان شده که از عصر پیامبر وجود داشته و هنوز هم منشا پیدایش اسراییل همین روحیه نژاد پرستی است.


وی خاطرنشان کرد: دومین ویژگی یهود دنیاطلبی است که منشا بسیاری از لغزش‌ها و انحرافات است و باعث غفلت انسان از هدف اصلی آفرینش انسان می‌شود.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عامل سوم دشمنی یهود با اسلام این است که سلطه جو هستند و در طول تاریخ این روحیه سلطه جویی را در خود حفظ کردند که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، حکومتی و دینی است و از همه اینها خطرناکتر، سلطه فرهنگی است که در این زمینه، بسیار سرمایه گذاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: عوامل یاد شده مخصوص زمان خاص نیست؛ بلکه در هر مقطعی انحراف ایجاد می‌کند لذا دلایل تحمیل جنگ‌ها و توسعه تروریسم به ویژه در منطقه خاورمیانه در ارتباط با این عوامل است.

تلخابی بیان کرد: درک امام راحل از این مسئله و تیزبینی و درایت مقام رهبری نسبت به این خطر بزرگ برای منطقه و جهان اسلام، سبب شده که اسراییل را دشمن شماره یک بشریت بدانند.

وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران تصریح کرد: این حادثه باعث شد که همه بدانیم امروز اگر مدافعان حرم در سوریه نجنگند باید در خاک ایران بجنگیم از این رو همه کسانیکه اشکالاتی بر اقدام مدافعان حرم می‌گرفتند، متوجه کار ارزشمند آنها برای حفظ امنیت کشور شدند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: سپاه قهرمان با حمله موشکی دقیق خود به مقر تروریست‌های تکفیری اعلام کرد در دفاع از اسلام و مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد و امنیت کشور و مردم اولویت نخست آنهاست و در صورت تکرار آن، جواب جمهوری اسلامی ایران کوبنده‌تر و محکم‌تر و پشیمان کننده‌تر خواهد بود.

وی در پایان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، مظهر اتحاد و انسجام ملی است و از مسئولان درخواست می‌کنیم که برای تقویت این اتحاد و وحدت در راستای اعتلای نظام و حفظ امنیت جمهوری اسلامی بکوشند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان