۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سیلی محکم موشک‌های سپاه به داعش عامل خوشحالی ملت ایران شد
کد خبر: ۲۵۲۶۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۳۱ ساعت: ۱۷:۲۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

سیلی محکم موشک‌های سپاه به داعش عامل خوشحالی ملت ایران شد

استاندار قزوین بیان کرد: ایران اسلامی به منظور بازدارندگی و دفاع از کیان انقلاب حوزه دفاعی خود را تقویت کرد؛ وقتی موشک‌های سپاه برای زدن سیلی محکم به دشمنان به کار گرفته شدند موجبات خوشحالی مردم و مسئولان شد.

سیلی محکم موشک‌های سپاه به داعش عامل خوشحالی ملت ایران شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ نشست مشترک نیروهای انتظامی و قضایی استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان در سالن جلسات مقر فرماندهی ناجا برگزار شد.

فریدون همتی استاندار قزوین در این نشست گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات داعش گوشه ای از اقتدار و عظمت و توانمندی نیروهای مسلح ما را به نمایش گذاشت.

وی افزود: باید به یاد داشته باشیم که روزی ما برای تامین بدیهی ترین ابزار دفاعی در دوران مقدس در مضیقه بودیم؛ اما امروز به لطف خدا و با تکیه به نیروهای دانشمند و با احیای خودباوری پیشرفته ترین سلاح‎های نظامی را در اختیار داریم.

این مسئول اذعان کرد: ایران اسلامی به منظور بازدارندگی و دفاع از کیان انقلاب حوزه دفاعی خود را تقویت کرد و جزو چند کشور پیشرفته در این حوزه هستیم؛ وقتی موشک‌های سپاه برای زدن سیلی محکم به دشمنان به کار گرفتند موجبات خوشحالی مردم و مسئولان شد.

وی ادامه داد: باید این اقدام بجا و به موقع و مقتدرانه را به رهبری فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح تبریک بگوییم؛ هرجا ماموریتی برای نیروهای مسلح و نیروهای نظامی و امنیتی تعریف می‌شود آن را با قاطعیت انجام می‌دهند.

همتی عنوان کرد: باید از اقدام خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی که در تامین امنیت انتخابات نقش بی بدیلی داشتند، تقدیر کنیم که مجموعه این عزیزان نگاهی واحد برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف دارند.

نتایج تامین امنیت در استان قزوین قابل قبول است
وی گفت: برای تامین نیروهای پای صندوق‌های رای همه مسئولان با اعتمادی که به نیروی انتظامی داشتند تاکید کردند که تامین امنیت به این نیروهای انتظامی واگذار شود که با بی طرفی در انتخابات تلاش بی بدیلی داشتند.

این مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی و قوه قضاییه دو دستگاه لازم و ملزوم یکدیگر برای تامین امنیت هستند و زمانی که این هماهنگی در سطح بالا تامین می‌شود نتایج و دستاوردهای خوبی خواهد داشت.

همتی یادآور شد: مقوله امنیت اولویت دارترین اصل برای جامعه و حاکمیت است؛ امنیت پایدار در سطح مطلوب و در ابعاد مختلف عوامل گوناگونی دارد و باید تاثیر این عوامل بر یکدیگر را هم بشناسیم تا ابزار تامین امنیت پایدار و فراگیر تامین شود.

وی ابراز کرد: اگر امروز امنیت قابل توجهی را داریم نتیجه حضور و مشارکت و همراهی مردم است، اگر حضور و همراهی و همکاری مردم نباشد به طور یقین کار برای نیروهای قضایی و امنیتی بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود.

استاندار قزوین تاکید کرد: در جامعه دینی و اعتقادی ما باید تلاش کنیم از نیروی عظیم مردم و توسعه فرهنگ و آموزش‌های عمومی برای شناخت دقیق امنیت استفاده کنیم. مسئله آموزش عمومی و ترویج فرهنگ امنیت بسیار مهم است.

وی بیان کرد: امروز امنیت در بستر تکنولوژی می‌تواند موفق باشد و در جوامع پیشرفته شاهدیم که از دانش روز در خدمت تامین امنیت استفاده می‌کنند و نباید از این موضوع غافل بود.

همتی گفت: نتایج تامین امنیت در استان قزوین قابل قبول است و نشان می‌دهد جهت گیری دستگاه‌های امنیتی ما دقیق است.

وی در پایان عنوان کرد: دشمنان ما باید بدانند با تهدید و اقدامات تروریستی نخواهند ترسید و نهال انقلاب با شهادت مستحکم تر خواهد شد؛ زیرا ما شهادت را بزرگترین توفیق می‌دانیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان