۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دادستان قزوین: سپرده‌گذاران موسسه اعتباری "ثامن"خویشتنداری کنند
کد خبر: ۲۵۲۲۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۹ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

با توجه به تجمع سپرده‎گذاران موسسه ثامن در قزوین؛

دادستان قزوین: سپرده‌گذاران موسسه اعتباری "ثامن"خویشتنداری کنند

با توجه به تجمع سپرده‎گذاران موسسه ثامن در قزوین دادستان قزوین از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری "ثامن"خویشتنداری کنند.

دادستان قزوین: سپرده‌گذاران موسسه اعتباری "ثامن"خویشتنداری کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ انتشار خبری تایید نشده در برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری مبنی بر ادغام موسسه اعتباری ثامن و بانک مهر اقتصاد در موسسه اعتباری کوثر و تشکیل بانک کوثر، سپرده‌گذاران موسسه ثامن را نگران کرده است؛ این نگرانی موجب هجوم سپرده‌گذاران به شعب برای دریافت سپرده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی دادستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تجمع سپرده‎گذاران موسسه اعتباری ثامن در قزوین گفت: موضوع از طریق مرکز توسط مسئولین در حال پیگیری است و هیچ گونه مشکلی برای سپرده گذاران این موسسه به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به تجمع سپرده‎گذاران موسسه اعتباری ثامن در قزوین گفت: متاسفانه ازدحام جمعیت سپرده‎گذاران شعب موسسه اعتباری ثامن منجر به بروز مشکلاتی شده چرا که با این حجم مراجعه بانکها قادر به پرداخت یکجای وجوه مردم نیستند.

این مسئول ادامه داد: از سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن تقاضا می‌شود حسب نیاز به شعب موسسه مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند و خویشتنداری کنند.

دادستان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: سپرده گذراران نگران نباشند چرا که موضوع از طریق مرکز توسط مسئولین مربوطه در حال پیگیری است و به زودی مشکل حل می‌شود و موسسه در یکی از شعب بانک‌ها تجمیع و ادغام خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان