۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ادعای دولت بر ایجاد ۵ هزار شغل در قزوین و اوضاع وخیم صنعت در استان
کد خبر: ۲۱۵۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۳ ساعت: ۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

ادعای دولت بر ایجاد ۵ هزار شغل در قزوین و اوضاع وخیم صنعت در استان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

ادعای دولت بر ایجاد ۵ هزار شغل در قزوین و اوضاع وخیم صنعت در استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


مجلس اجازه ندهد خسارت‌های برجام در قراردادهای نفتی به مردم تحمیل شود/ برخی از مسئولین برای به نتیجه رساندن برجام دست و پا می‌زدند

امام‌جمعه قزوین گفت: مجلس با بصیرت و دقت موضوع قراردادهای نفتی را پیگیری کند تا خسارت‌های برجام در قراردادهای نفتی به مردم تحمیل نشود.


مقابله در برابر تولیدات فرهنگی دینی و انقلابی مصداق بزرگ نفود فرهنگی است/ کل هزینه نمایش "فصل شیدایی" 354 میلیون تومان است

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه هوچی گری، دروغ بافی و بیان اظهارات کذب مدعییان فرهنگ در مسیر اراده دشمن است، بیان کرد: همه این فعالیت‌های انجام شده به این بزرگی هزینه آن در مجموعه 354 میلیون تومان بود.


"شهید چگینی" تبعیت از ولی‌فقیه را در صحنه عمل نشان می‌داد/ امروز عده‌ای به دنبال تطهیر چهره منافقین هستند

نماينده ولي فقيه در سپاه استان عنوان کرد: شهید چگینی در وصیت نامه خود خاطرنشان کرده من تابع امام و ولی فقیه در صحنه عمل هستم و با شهادت خود ثابت کرد که صرف محبت و معرفت کفایت نمی‌کند.


روایت تاریخ، چنگ زدن به خاطراتی است که در لحظه خطر درخشندگی دارند

کارگردان مستند "آقای نخست وزیر" بیان کرد: هدف تیم سازنده "آقای نخست وزیر" به تصویر کشیدن اتفاقات دهه 20 بود تا به خوبی بیان شود که آنچه عامل سختی و زجر برای مردم ایران شد دشمنی بیگانگان و دخالت‌های آنها در اداره امور ایران بود.


"آقای نخست وزیر" یک سروگردن از مستندهای تاریخی تولید شده بالاتر است/ توصیه می‌کنم دولتمردان این مستند را تماشا کنند

منتقد سینمای کشور با بیان اینکه توصیه می‌کنم دولتمردان مستند "آقای نخست وزیر" را تماشا کنند، اذعان کرد: این مستند می‌تواند در زمره آثار بلندی قرار بگیرد که قابلیت نمایش عمومی داشته باشد زیرا یک سروگردن از مستندهای تاریخی تولید شده بالاتر است.


چالش بزرگ غرب با ما در حوزه اقتصادی نیست، بلکه چالش فکر و اندیشه است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در همایش موسس صالح بیان کرد: چالش دنیای غرب با ما چالش اقتصادی و مادی نیست، بلکه چالش تفکر و اندیشه ناب دینی است که در زمان‌های مختلف در علماء و رهبران ما وجود داشته است .


امروز در کشور بانکداری اسلامی نداریم/ فعالیت‌ قارچ‌گونه موسسات مالی غیرمجاز یکی از تهدیدات نظام بانکی است

مدیر شعب سابق بانک انصار استان با بیان اینکه امروز در کشور بانکداری اسلامی نداریم، عنوان کرد: یکی از تهدیدهایی که برای نظام بانکی کشور می‌باشد وجود موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز درکشور و رشد و فعالیت‌های قارچ گونه آنها در سطح کشور است.


برخورد سواری ریو با تانکر آبرسانی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت+تصاویر

یک دستگاه خودروی سواری ریو با سه سرنشین، به شدت با خودروی کامیون حمل آب " تانکر آبرسانی "برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته شد.


دغدغه مجلس سد همه روزنه‌های نفوذ بیگانگان در قرارداد جدید نفتی است

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه با قراردادی که مخالف منافع ملی کشور باشد مخالفت می‌کنیم، تصریح کرد: مجلس در حال بررسی قراردادهای جدید نفتی است تا در جزئیات به این نتیجه برسد که مفاد آن زمینه ساز سلطه بیگانگان به کشور نباشد.


170 هزار هکتار از اراضی استان رفع تداخل می‌شود

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخلات اراضی زراعی ازاراضی ملی درسطح 170 هزار هکتار از اراضی استان درحال انجام است .


ایجاد 5 هزار شغل توسط دولت در استان قزوین

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت یازدهم 5 هزار شغل در استان قزوین ایجاد کرده است، تصریح کرد: کسی که مردم را نسبت به دولت ناامید کند حتما در مسیر تحقق اهداف دشمن قرار گرفته است.


پروژه‌های عمرانی شهر به دلیل عدم همراهی نهادها بلاتکلیف مانده است

نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه‌هایی همچون طرح ساماندهی امامزاده حسین(ع) و طرح تملک هادی‌آباد به دلیل عدم اجرای صحیح، نبود برنامه‌ریزی مناسب و عدم همراهی نهادهای مرتبط همچنان بلاتکلیف باقی مانده‌اند.


استقبال گسترده از "فصل شیدایی" یک اتفاق بزرگ فرهنگی-هنری در استان قزوین بود/ متاسفانه دولت یازدهم حوزه فرهنگ را جدی نگرفت

فیلم‌نامه نویس قزوینی با انتقاد از اینکه دولت یازدهم حوزه فرهنگ را جدی نگرفت، بیان کرد: استقبال گسترده از "فصل شیدایی" یک درس مدیریتی برای مدیریت کلان فرهنگی در استان دارد تا متوجه ظرفیت و بُرد عظیم این اثر شوند.


آینده صنعت در حسرت بازگشت به گذشته است/ برخی شهرک‌های صنعتی قزوین حتی یک بهره‌بردار هم ندارند

استان با دارا بودن ۸ شهرک صنعتی امروز 300 واحد صنعتی آن گرفتار مشکلات عدیده است و مدیران و صنعتگران استان قزوین معتقدند آینده صنعت در حسرت بازگشت به گذشته است باقی مانده است.


طنز، اعتراضی هنرمندانه به واقعیت‌های جامعه است

مدیر دفتر طنز حوزه هنری کشور بیان کرد: طنز، اعتراضی هنرمندانه به واقعیت‌های جامعه است و در بسیاری از ضرب المثل‌ها و آثار شعرای بزرگ همچون: سعدی، مولانا و فردوسی زبان طنز و مطایبه با ظرافت‌های خاصی به کار رفته است.


موضوع حصر خارج از حوزه اختیارات رئیس جمهور است/ استقرار نرم‌افزار پیشرفته برای مقابله با مفاسد اقتصادی در سازمان مالیاتی و گمرگ کشور

معاون حقوقی رئیس جمهور در قزوین تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور رئیس جمهور در حد وظایف خود پیگیری‌های لازم را دارد اما موضوع حصر از حوزه اختیارات رئیس جمهور خارج است.


معرفی دولتمردانی که نان خوردند و نمکدان نشکستند/ نگرانی اصلاح‌طلبان از خالی‌شدن خزانه کشور قبل از سفر رئیس جمهور به قزوین

برگزاری همایش "ارمغان اعتدال" در قزوین خالی از حاشیه نبود و معاون پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت 4 نفر از دولتمردان را به عنوان نمک شناسان دولت معرفی کرد و در ادامه نیز از خالی شدن خزانه کشور پیش از سفر رئیس جمهور به قزوین ابراز نگرانی کرد.


میزان واردات کالاهای اساسی به 10 درصد کاهش یافته است

معاون حقوقی رئیس جمهور از خودکفایی ایران در موضوع گندم خبر داد و گفت: میزان واردات کالاهای اساسی در عرصه قضایی به 10 درصد کاهش یافته است.


8مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد

مشاور انتظامی مدیریت امور اراضی استان قزوین از اجرای8 حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.


یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: تاکنون یک میلیون و 750 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند، که یک میلیون از این آمار را زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهد.



انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان