۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد سواری ریو با تانکر آبرسانی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۲۱۵۰۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۱ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

برخورد سواری ریو با تانکر آبرسانی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت+تصاویر

یک دستگاه خودروی سواری ریو با سه سرنشین، به شدت با خودروی کامیون حمل آب " تانکر آبرسانی "برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه یک نفر کشته شد.

برخورد سواری ریو با تانکر آبرسانی در قزوین یک کشته بر جای گذاشت+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين صبح امروز(پنج شنبه) از وقوع دو تصادف هولناک طی 24 ساعت گذشته در شهر قزوین خبر داد که متاسفانه منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید سه نفر دیگر شد.
وی افزود: در سانحه اول که در ساعت 13:00 روز چهارشنبه دهم شهریور ماه واقع در جاده اقبالیه قزوین، نرسیده به زیر گذر چوبیندر به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی پراید پس از برخورد با جدول کناری خیابان از مسیر منحرف شده و واژگون می‌شود که تنها سرنشین آسیب دیده آن قبل رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط مردم از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل سانحه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث دیگر نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام نموده و با انتقال خودرو به حاشیه کناری خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

وی اذعان کرد: در حادثه دوم که در ساعت 1:58 دقیقه بامداد روز پنج شنبه 11 شهریورماه در خیابان توحید قزوین به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی سواری ریو با سه سرنشین، به شدت با خودروی کامیون حمل آب " تانکر آبرسانی "برخورد می‌کند.

موسی خانی عنوان کرد: بلافاصله پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 نیروهای تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه های شماره 1 (باغ دبیر) و 2 (شهید بابایی) به محل حادثه اعزام و در کمتر از 5 دقیقه در صحنه حاضر شدند.
وی با اشاره به گير افتادن سرنشینان در اتاقک در هم پيچيده خودرو افزود: نيروهاي عملياتي بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در مسير خیابان و قطع جريان برق خودرو سواري، محل حادثه را ايمن سازي کرده و با استفاده از تجهيزات تخصصی آتش نشانی و ست نجات نسبت به خارج نمودن مصدومین از داخل خودرو ریو اقدام کردند.
این مسئول در ادامه افزود: متاسفانه در جریان این حادثه یک نفر فوت و دو نفر دیگر نیز بشدت مصدوم شدند که مصدومین جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

وی در پایان از شهروندان درخواست نمود با توجه به افزایش تعداد تصادفات و مصدومین درسطح شهر نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مجاز وسیله نقلیه در تمامی ساعات شبانه روز مبادرت ورزند.
گفتني است؛ علت بروز اين سوانح از سوي کارشناسان راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان