۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند
کد خبر: ۲۱۴۹۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۶ ساعت: ۱۳:۵۰ ↗ لینک کوتاه

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور:

یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند، که یک میلیون از این آمار را زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهد.

یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، پیش از ظهر امروز(شنبه) مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد،سید منصور برقعی، قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار کرد: قزوین در بین استان‌ها در جذب خیران و نیکوکاران برای کمک به محرومان و مستضعفان جامعه موفق عمل کرده و توانسته عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد.
وی افزود: از ظرفیت‌های خوب کمیته امداد می‌توان در کمک به مددجویان و مستضعفان استفاده کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور با اشاره به جابه جایی مدیران این نهاد تشریح کرد: جابه‌جایی مدیران در کمیته امداد امام خمینی یک امر بدیهی است و آن‌ها در نهادی و در سطح دیگری انجام وظیفه کرده و راستای رفع مشکلات محرومان جامعه تلاش می‌کنند.

برقعی در ادامه افزود: مسئولانی که سال‌ها براساس معیارهای این نهاد مسئولیت اداره کمیته امداد را داشتند و زمان مدیریت آن‌ها از یک زمان مشخصی طولانی‌تر شود، جابه‌جایی‌ها صورت می‌گیرد.

وی گفت: مدیرانی که تجربه‌های خوبی را در زمینه مدیریت کسب کرده باشند، به  اداره‌کل کمیته امداد دیگری می‌روند تا تجربه‌های مدیریتی خود را در اختیار این نهاد در شهرهای مختلف قرار دهند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کشور عنوان کرد: تاکنون یک میلیون و 750 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند، که یک میلیون از این آمار را زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهد و کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات مختلفی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

برقعی با اشاره به بودجه سال 95 کمیته امداد امام خمینی ابراز کرد: این بودجه براساس اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تنظیم شده تا بتواند موفقیت‌های خوبی را در زمینه رفع مشکلات و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد را کسب کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در سال جاری عنوان کرد: توسعه‌ اعطای وام قرض‌الحسنه به مددجویان از طریق صندوق قرض‌الحسنه ولایت که با سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران شکل گرفته است.

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: در سال جاری از سوی منابع بانکی برای یک هزار ظرفیت شغلی برنامه‌ریزی کردیم،
برقعی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان مربوطه دولت منابع پیش‌بینی شده را در اختیار کمیته امداد امام خمینی قرار دهند وام‌های قرض‌الحسنه در راستای اشتغال‌زایی به مددجویان کشور ارائه می‌شود.


انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان