۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ایجاد ۵ هزار شغل توسط دولت در استان قزوین
کد خبر: ۲۱۴۹۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۹ ساعت: ۸:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون امور مجلس رئیس جمهور مدعی شد:

ایجاد ۵ هزار شغل توسط دولت در استان قزوین

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت یازدهم ۵ هزار شغل در استان قزوین ایجاد کرده است، تصریح کرد: کسی که مردم را نسبت به دولت ناامید کند حتما در مسیر تحقق اهداف دشمن قرار گرفته است.

 ایجاد ۵ هزار شغل توسط دولت در استان قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، همایش "راه رجایی " عصر روز گذشته (دوشنبه) با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، استاندار و جمعی از مسئولین استانی در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان(نواب) برگزار شد.
حسینعلی امیری در این همایش ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: شرافت، دینداری، صداقت در خدمتگزاری و مردمی بودن رجایی باعث شده تا این شهید بزرگوار پس از گذشت سال‌ها هنوز در خاطر مردم زنده باشد.
وی با اشاره به سابقه پر افتخار فعالیت‌های شهید رجایی برای مردم افزود: شخصیت‌های زیادی در پرتو انقلاب شناخته شده و بالنده شدند؛ اما شهید رجایی جزو افراد معدودی بود که توانست در سایه انقلاب بدرخشد و در اوج محبوبیت، مقبولیت و اعتماد به شهادت برسد.
این مسئول ادامه داد: آنچه که رجایی را در تاریخ انقلاب و اسلام ماندگار کرد، ویژگی‌های شخصیتی، رفتار سیاسی، خط مشی حکومتی و حکومت‌داری، نحوه برخورد با دشمنان و مخالفان و جهان بینی شهید رجایی بود.
امیری با اشاره به اینکه وسیله هیچ‌گاه هدف را برای رجایی توجیه نکرد، تصریح کرد: تمام افرادی که در مسندهای حکومتی هستند باید بتوانند شهید رجایی را به عنوان یکی از الگوهای عملی که توانسته بود بین حرف و عمل رابطه قدرتمند و سازگاری را ایجاد کند مدنظر داشته باشند.
وی با بیان اینکه شهید رجایی خود را وام‌دار مردم می‌دانست، اظهار کرد: رجایی مرکزیت هر حرکت موثری را مردم می‌دانست و معتقد بود هیچ اقدامی بدون حضور مردم پیروز نخواهد بود.

دولت روحانی پس از شکاف و چنددستگی حوادث 88 روی کارآمد

معاون امور مجلس رئیس جمهور، شهید رجایی را فردی امین در حفظ بیت‌المال دانست و ادامه داد: شهید رجایی یکی از استوانه‌های عدالت و پیش‌آهنگان نهضت اسلامی بود چراکه اندیشه شهید رجایی در یک محیط مذهبی و اعتقادی و در محضر اساتیدی همچون آیت الله طالقانی شکل گرفت.
امیری افزود: رفتار و کردار شهید رجایی برآمده از باورهای دینی و الهام گرفته از قرآن، رفتار نبوی و سیده علوی بود و در گذر زمان و در شرایط مختلف مسئولیت‌های حکومتی تغییری به خود راه نداد.
وی در ادامه با اشاره به کارکرد سه ساله دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم در شرایطی روی کارآمد که پس از حوادث سال 88 شکاف، چند دستگی و دلخوری بین نیروهای نظام به وجود آمده بود و انسجام و وحدت ملی آسیب دیده بود.
این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون جامعه جهانی ما را به رسمیت می‌شناسد، عنوان کرد: حرکات سینوسی اقتصادی کشور در آن سال‌ها، وجود تورم 40 درصد، کاهش ارزش پول ملی به یک چهارم از معضلاتی بود که در زمان روی کارآمدن دولت یازدهم وجود داشت؛ اما هم اکنون جامعه جهانی ما را به رسمیت می‌شناسد.
امیری با بیان اینکه دولت یازدهم 5 هزار شغل در استان قزوین ایجاد کرده است، تصریح کرد: کسی که مردم را نسبت به دولت ناامید کند حتما در مسیر تحقق اهداف دشمن قرار گرفته است.
در پایان این همایش از چاپ هفتم کتاب سیره شهید رجایی رونمایی شد.
تدوین این کتاب سه سال به طول انجامیده و با 104 نفر از افراد مطلع و نزدیکان شهید رجایی مصاحبه شده است.
در این کتاب اسنادی از ساواک، شهید رجایی و همچنین دست نوشته‌هایی در این رابطه نیز به چاپ رسیده رسیده است.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان