۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین "شهید چگینی" تبعیت از ولی‌فقیه را در صحنه عمل نشان می‌داد/ امروز عده‌ای به دنبال تطهیر چهره منافقین هستند
کد خبر: ۲۱۵۰۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۲ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماينده ولي فقيه در سپاه استان:

"شهید چگینی" تبعیت از ولی‌فقیه را در صحنه عمل نشان می‌داد/ امروز عده‌ای به دنبال تطهیر چهره منافقین هستند

نماينده ولي فقيه در سپاه استان عنوان کرد: شهید چگینی در وصیت نامه خود خاطرنشان کرده من تابع امام و ولی فقیه در صحنه عمل هستم و با شهادت خود ثابت کرد که صرف محبت و معرفت کفایت نمی‌کند.

"شهید چگینی" تبعیت از ولی‌فقیه را در صحنه عمل نشان می‌داد/ امروز عده‌ای به دنبال تطهیر چهره منافقین هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علي معبودي، نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین شب گذشته (پنج شنبه) در مراسم یادواره "شهید قدرت الله چگینی" در امامزاده حسین(ع) اظهار کرد: ما قادر به توصیف مقام شهید نیستیم و باید زیبایی این مقام و شهادت را در قرآن ببینیم.
وی در ادامه افزود: شهید با شهادتش جامعه را زنده می‌کند، شهادت به میزانی ارزش دارد که همه اهل بیت و اولیا الهی آرزو کرده‌اند با مرگ طبیعی از دنیا نروند و این نشان می‌دهد که شهید و شهادت مقامی است که خداوند به هرکسی نمی‌دهد.
این مسئول با اشاره به شهادت شهید قدرت الله چگینی، گفت: شهید قدرت الله چگینی به انحراف منافقین پی برده بود و چهره نحس آنها را به جامعه تبیین می‌کرد و وی به ‌دست منافقان به شهادت رسید، امروز در این جامعه کسانی هستند که می‌خواهند چهره منافقان را تطهیر کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نفاق پدیده‌ای است که در طول تاریخ، اسلام از آنها ضربه دیده است، منافقین منفورترین جریان در میان ملت ما هستند و قرآن نیز از آنها به خوبی یاد نمی‌کند.

چاشنی مودت و معرفت باید عمل به دستورات ولی فقیه باشد

معبودی با اشاره به درس‌هایی که از شهدا گرفته‌ایم، مطرح کرد: شهیدان ابتدا خودشناس و سپس خداشناس شدند، به همین دلیل برای تغییر چهره منافقین جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه بیان کرد: شهیدان عاشق و تابع ولایت‌اند همه آنها عامل به بیانات ولایت هستند، مردم سه دسته‌اند؛ دسته اول محب ولایت، دسته دیگر در کنار محب ولایت بودن شناختی هم نسبت به آن دارند و گروه آخر در کنار محبت و شناخت به دستورات عمل نیز می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به وصیت نامه شهید قدرت الله چگینی گفت: شهید در وصیت نامه خود خاطرنشان کرده من تابع امام و ولی فقیه در صحنه عمل هستم و با شهادت خود ثابت کرد که صرف محبت و معرفت کفایت نمی‌کند.
وی در ادامه افزود: چاشنی مودت و معرفت باید عمل به دستورات ولی فقیه باشد و این از درس‌های شهدا است، درس دیگری که شهدا برای جامعه امروز دارند حفاظت و گسترش انقلاب اسلامی است.
معبودی در پایان اظهار کرد: شهید چگینی عالم و عامل، اهل قلم و عمل بودند و این انگیزه خود را در صحنه جنگ نشان داد، معلمین و فرهنگیان ما باید برای نسل امروز چهره نورانی این شهیدان را به درستی تبیین کنند تا نوجوانان و جوانان ما درس ایستادگی در راه انقلاب را بیاموزند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان