۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین میزان واردات کالاهای اساسی به ۱۰ درصد کاهش یافته است
کد خبر: ۲۱۴۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۶ ساعت: ۲۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون حقوقی رئیس جمهور:

میزان واردات کالاهای اساسی به ۱۰ درصد کاهش یافته است

معاون حقوقی رئیس جمهور از خودکفایی ایران در موضوع گندم خبر داد و گفت: میزان واردات کالاهای اساسی در عرصه قضایی به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

میزان واردات کالاهای اساسی به ۱۰ درصد کاهش یافته است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، همایش ارمغان اعتدال همزمان با هفته دولت، عصر امروز(شنبه) در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت معلم قزوین، برگزار شد.
حجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به شخصیت شهیر رجایی، ابراز کرد: یکی از افتخارات من، شاگردی رئیس جمهور شهید، رجایی است.
وی افزود: امام خمینی(ره) این جمله را درباره شهید رجایی فرموده‎اند که رجایی عقلش بیشتر از علمش بود.
انصاری ادامه داد: این جمله امام باید سرلوحه انتخاب مسئولین توسط مردم باشد همچنین راهنمایی برای متولیان امر باشد.
معاون حقوقی رئیس جمهور یادآور شد: عقل فاخر شهید رجایی باعث شد که در مدتی کوتاه فضای جامعه سرشار از اعتماد، ارامش و امید به آینده شود.
وی درباره هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است تا هم از حمایت مردم تشکر کنند و هم گزارشی از آنچه که انجام شده، ارائه کنند.
انصاری تحریم‌های اقتصادی را زنجیری بر پای ملت ایران توصیف کرد و افزود: 18 ماه منطق و مذاکره توانست بر زور پیشی بگیرد و تحریم‌ها یک جا برداشته شد، البته آمریکایی‌ها همچنان در حال سنگ اندازی هستند.
وی عنوان کرد: موضوع کشاورزی از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید بوده و امروز توانسته ایم به خودکفایی گندم برسیم و برای نیاز 2 سال ملت ایران، گندم در سیلوها ذخیره کنیم.

همه حقوق‌های دولتی مورد بررسی قرار می‌گیرد

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: در امنیت غذایی توانسته ایم میزان واردات کالاهای اساسی را به 10 درصد برسانیم و میزان وابستگی به خارج از کشور را بسیار کم کنیم.
وی خطاب به برخی مسئولین قزوینی حاضر در جلسه، ابراز کرد: قزوین شهر علم و دانشگاهیان است و دولت آمادگی دارد که از نخبگان این استان حمایت کند.
انصاری درباره نحوه عملکرد مسئولان خاطر نشان کرد: بهترین دفاع از ولایت فقیه و نظام دینی، اقدام و عمل است زیرا مردم و ملت به عملکرد مسئولین چشم دوخته‌اند.
معاون حقوقی رئیس جمهور درباره حقوق بالای برخی مدیران دولتی عنوان کرد: با دستور مقام معظم رهبری، همه حقوق‌های دولتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و رئیس جمهور نیز در این باره بسیار قاطع است.
وی اضافه کرد: مدیرانی که در گذشته حقوق‌های بالایی از بیت المال دریافت کرده بودند، با پیگیری‌های قضایی دولت، تفاوت حقوق خود را به بیت المال برگرداندند.
وی در پایان عنوان کرد: قزوین استانی معتدل و سیاسی و مهدی برای پرورش نخبگان است.
لازم به یادآوری است در این همایش برخی مدیران استان و برخی چهره‌های مطرح اصلاح طلب استان قزوین نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/ 7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان