۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از تکذیب مرگ جوان ۲۴ ساله در عزاداری روز عاشورا تا شناسایی ۲ شهید قزوینی پس از ۳۲ سال
کد خبر: ۱۱۴۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۶ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از تکذیب مرگ جوان ۲۴ ساله در عزاداری روز عاشورا تا شناسایی ۲ شهید قزوینی پس از ۳۲ سال

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از تکذیب مرگ جوان ۲۴ ساله در عزاداری روز عاشورا تا شناسایی ۲ شهید قزوینی پس از ۳۲ سال
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


شعار مرگ بر آمریکا، شعار ذکر و دعای نفرین علیه ظلم است

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعار ذکر و دعای نفرین علیه ظلم بوده و سر دادان این شعار تأثیرگذار بر سران آمریکا است.



راه‌اندازی سامانه دوربین‌های نظارت بر کنترل مناطق حادثه‌خیز

سامانه دوربین‌های نظارت بر کنترل مناطق حادثه خیز در مرکز امداد و نجات سازمان هلال احمر استان راه اندازی شد.



دولت بزرگترین بدهکار تولیدکنندگان داخلی/ زنگ خطر پساتحریم، بی‌برنامگی در خرید محصولات خارجی است

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه دولت باید بدهی خود را به تولیدکنندگان بپردازد، گفت: در واقع نگرانی امروز فضای اقتصاد در پساتحریم بی‌برنامگی دولت در خرید محصولات خارجی است.



بررسی مشکلات سالن تکواندو/ مسئولان باید پاسخگوی تعویض مداوم مدیران باشند/ اماکن باید اجاره داده شود/ رفع مشکل حلقه خانه بسکتبال/ پیگیری اعتبارات سردار آزادگان از استانداری/ مناسب نبودن زیرساخت فوتسال استان/ پیگیری مشکل سالن هیئت ووشو

معضلات هیئت‌های ورزشی استان با اعلایی مقدم، معاونت اداره ورزش‌وجوانان مطرح شد که مشروح آن به تفکیک هیئت بررسی شده است.



اشتغال 67 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه علمی- کاربردی

سرپرست دانشگاه علمی-کاربردی قزوین با بیان اینکه در کل جهان 13 هزار شغل شناسایی شده اما در ایران فقط 3 هزار شغل وجود دارد، گفت: 67 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه علمی- کاربردی در کشور مشغول به کار هستند.



سقف میراث فرهنگی استان چکه می‌کند!

برخی دلشان می‌سوزد و با چنگ و دندان می‌خواهند حافظ میراث فرهنگی کشورشان باشند، بعضی هم تلاش می‌کنند تا زمانی که صندلی مدیریتشان را فرد دیگری اشغال نکرده، لااقل بریدن یک ربان را در پرونده کاریشان ثبت کنند اما دست روی دست گذاشتن همانا و نشت رطوبت و نم به ابنیه تاریخی در روزهای بارانی اخیر همانا!



13 آبان عامل هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: واقعه 13 آبان موجب هوشیاری مردم و شناخت بیشتر آنها از توطئه‌های دشمن است.



یادواره 156 شهید آبان و آذر ماه در قزوین برگزار می‌شود

همزمان با گرامیداشت روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، یادواره 156 شهید آبان و آذر ماه در قزوین برگزار می‌شود.



مسئولین قزوین از پیام‌های امسال روز استکبارستیزی می‌گویند

مسئولین استان در مصاحبه با صبح قزوین از پیام‌های امسال روز استکبارستیزی می‌گویند و دیدگاه آنها تاکیدی بر وجود دیوار بلند بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکاست.



مراسم استقبال از 2 شهید تازه تفحص شده استان در روز پنج شنبه

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: مراسم استقبال از 2 شهید تازه تفحص شده استان در روز پنج شنبه از میدان مینودر برگزار می‌شود.



اداره امور حج باید از عهده عربستان خارج شود

رئیس شورای شهر قزوین گفت: دنیای اسلام باید به آنجا برسد که اداره امور حج و کنترل ایام حج را از عهده عربستان خارج و به مجموعه کشورهای اسلامی واگذار کند.



نظارت بر بوستان‌ها توسط کلانتری‌ها صورت می‌گیرد/ پوشش ویژه انتظامی بر مدارس

رئیس پلیس پیگشیری قزوین ابراز کرد: نظارت بر بوستان‌های قزوین در فصل‌های سرد توسط کلانتری‌ها هر بخش صورت می‌گیرد و تمرکز پلیس بر پوشش انتظامی مدارس است.



حضور محسن جلیلوند بازیکن گلبال نابینایان قزوین در رقابت‌های قهرمانی آسیا

دبیر هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: امروز تیم ملی گلبال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود که محسن جلیلوند بازیکن نابینایان گلبان قزوین نیز در این تیم حضور دارد.



قاتل نامرئی در کمین مردم/ بهترین پادزهر گازگرفتگی اکسیژن است

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: بهترین پادزهر این پدیده، اکسیژن است که باید با میزان و غلظت بالا با شرایط مختلف برحسب وضعیت بیمار به آن داده شود.



از بازار سرد نقادی رسانه‌ها تا نقدستیزی مسئولین

نکته قابل تامل در فضای امروز استان سکوت برخی از اصحاب رسانه در خصوص مشاهده کاستی‌هاست که بازار سردی را از نقد در فضای قزوین حاکم کرده، اگر روح انتقادگری از جامعه رخت بربندد، در این صورت جامعه سیر تکاملی خویش را گم می‌کند.



احسان لشگری برای بر تن کردن مجدد دوبنده تیم ملی بر روی تشک می‌رود

احسان لشگری پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت، جمعه 15 آبان ماه در رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن 86 کیلوگرم برای پوشیدن مجدد دوبنده تیم ملی بر روی تشک خواهد رفت.



مرگ خاموش خانه‌های سنتی قزوین

کارشناس میراث فرهنگی اعلام کرد: در شهر تاریخی و زیبای قزوین همچون سایر استان‌های ایران دوست داشتنی، خانه‌های تاریخی بسیاری در کوچه‌ها و محله‌های قدیمی بی صدا در حال مرگند و هیچ دستی نجات بخش این میراث فراموش شده نیست.



25 درصد سرطان‌ها به صورت اتفاقی و بدون هیچ علائم خاصی شناسایی می شوند/ بهبودی سرطان با تشخیص و درمان به موقع

دانشجوی دکترای خون شناسی آزمایشگاهی گفت: در حدود 25 درصد از سرطان‌های خون به صورت اتفاقی و بدون هیچ علائم خاصی حین معاینات بالینی ساده شناسایی می‌شوند که در صورت تشخیص به موقع در مراحل اولیه، می‌توان با یک درمان یا جراحی ساده بیماری را رفع کرد.



سه سال است که حمایتی از هیئت اتومبیلرانی استان نشده است

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین گفت: متاسفانه سه سال است که هیچگونه حمایتی از این هیئت نشده، اداره ورزش‌وجوانان هم ظرفیت حمایت از آن را ندارد.



باز نشستگی، عقب نشینی از زندگی نیست

بازنشستگی مفهومی است که در جامعه امروزی بسیار شنیده می‌شود اما آیا رسیدن به بازنشستگی به معنی خداحافظی از تمام فعالیت‌های فردی و اجتماعی است؟



افزایش بارندگی اثر مثبت پدیده ال‌نینو برای استان و کشور/ امسال زمستان واقعی را خواهیم داشت

رئیس تحقیقات اداره هواشناسی استان گفت: وضعیت بارندگی در پاییز سال جاری نرمال یا بالاتر از نرمال می‌باشد البته این اثر مثبت پدیده ال‌نینو برای استان و کشور است.



نمایندگان مجلس با 214 امضا به دولت در رابطه با دیپلماسی منفعلانه تذکر دادند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: این نامه تاکیدی بر سخنان رهبر معظم انقلاب است تا دولت موظف شود به دور از دیپلماسی انفعال قاطع و محکم در برابر بدعهدی‌های آمریکا بایستند.



دومین نمايشگاه تخصصی كالاهاي استاندارد استان قزوين برگزار می‌شود

در راستای ترویج فرهنگ استاندارد و حمایت از واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد دومین نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد استان قزوین برگزار می‌شود.



وضعیت قرمز برج‌های آبی پونک

برج‌های مسکونی شمال شهر، با اسکلت فلزی آبی رنگ در شهرک نه چندان قدیمی پونک یکی از چندین پروژه‌ای است که در کمای بازار ساخت و ساز فرو رفته است.



دانشگاه علوم پزشکی هرگونه اظهارنظری در رابطه با مرگ جوان 24 ساله در روز عاشورا را تکذیب می‌کند

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی قزوین گفت: علوم پزشکی هیچ گونه اظهارنظری در خصوص علت مرگ این جوان منتشر نکرده است و هر اظهارنظر حاشیه‌ای در این خصوص را تکذیب می‌کنیم.



بی انصافی مسئولین عامل تفرقه اجتماعی

آیا پس از گذشت چهار دهه از انقلاب شرم آور نیست که اطرافیان و نوچه های یک مسئول بدون داشتن کمترین شایستگی بر مقدرات مردم حاکم باشند و بر این استیلا فخر بفروشند؟ آیا اگر افرادی صرفا به خاطر نسبت خویشاوندی با وکیل و فرماندار و وزیر و ... بر منصبی تکیه بزنند می توانیم دم از حکومت عدل بزنیم؟



بارندگی‌های روزهای اخیر 14 حادثه در سطح استان برجای گذاشت/ مفقود شدن یک چوپان در کوهستان

مدیرکل سازمان هلال احمر استان گفت: بارندگی روزهای اخیر 14 حادثه در استان برجای گذاشت که در یکی از این حوادث یک چوپان مفقود شده است.



هدف ما برگزاری همزمان نمایشگاه قرآن با کنگره شیخ مجتبی قزوینی است

مدیرکل اداره ارشاد قزوین گفت: کنگره شیخ مجتبی قزوینی برای 25 آذرماه در نظر گرفته شده که مصادف با روز پژوهش است و امیدواریم شرایط برگزاری نمایشگاه قرآن در همان هفته پژوهش فراهم شود.



سازمان مدیریت به عنوان یک مشاور امین برای استاندار است/ 6 ماه اتاق کار و میز و صندلی نداشتم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: استاندار قزوین در جایگاه مقام عالی دولت در استان ناظر بر عملکرد همه برنامه‌های ماست و سازمان مدیریت به عنوان یک مشاور امین برای استاندار است.


ماهیگیری رسانه‌های بیگانه از آب غفلت رسانه ملی

معمولا صدا و سیما از کارشناسان رسانه‌ای خبره بهره کافی نمی‌برد در حالی که رسانه‌های بیگانه با استفاده از این فرصت مخاطبان زیادی را در سراسر جهان جذب و با دروغ‌های خود سرگرم کرده‌اند.

انتهای پیام/9003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان