۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مراسم استقبال از ۲ شهید تازه تفحص شده استان در روز پنج شنبه
کد خبر: ۱۱۴۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خبر داد

مراسم استقبال از ۲ شهید تازه تفحص شده استان در روز پنج شنبه

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: مراسم استقبال از ۲ شهید تازه تفحص شده استان در روز پنج شنبه از میدان مینودر برگزار می‌شود.

مراسم استقبال از ۲ شهید تازه تفحص شده استان در روز پنج شنبه
سرهنگ مهدی طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، در خصوص شناسایی دو شهید تازه تفحص شده استان قزوین اظهار کرد: دو تن از رزمندگان استان که سال 62 در عملیات خیبر و در منطقه جزایر مجنون به شهادت رسیده بودند به نام‌های شهیدان علی علوی و مهدی طیبی شناسایی شدند.
وی در ادامه افزود: این شهدا پس از گذشت 32 سال مفقود بودن توسط کمیته تفحص نیروهای مسلح کل قوا شناسایی و هویت آنها مشخص شد.
این مسئول ادامه داد: جنازه مطهر این 2 شهید پس از انتقال به معراج شهدا و انجام اقدامات اولیه در روز پنج شنبه 16 آبان ماه ساعت 10 صبح در میدان مینودر استان مورد استقبال مردم و مسئولین شهیدپرور قزوین قرار می‌گیرد.
وی اذعان کرد: پس از مراسم استقبال این دو شهید عزیز به معراج شهدا در خیابان نادری منتقل می‌شوند و مراسم وداع با شهید علوی روز پنج شنبه پس از نماز مغرب و عشار در حسینه شهید مطهری سپاه برگزار می‌شود.
طاهرخانی گفت: همچنین مراسم تشییع شهید علوی روز شنبه 16 آبان ماه ساعت 9 و سی دقیقه صبح از مقابل امامزاده اسماعیل به سمت مزار شهدا خواهد بود.
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان عنوان کرد: مراسم استقبال و تشییع شهید مهدی طیبی نیز روز پنج شنبه 14 آبان ماه ساعت 13 از مقابل حوزه بسیج اسفرورین به سمت گلزار شهدای این شهر صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: شهید علوی جزء نیروی‌های پاسدار سپاه استان و شهید طیبی نیز از نیروهای بسیجی بودند که در دوران هشت ساله جنگ به شهادت رسیدند.
این مسئول در پایان بیان کرد: روز دوشنبه هفته جاری با تعدادی از مسئولین استان خدمت خانواده این دو شهید بزرگوار رسیدیم و موضوع شناسایی و تفحص این عزیزان را به اطلاع آنها رساندیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان