۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سه سال است که حمایتی از هیئت اتومبیلرانی استان نشده است
کد خبر: ۱۱۴۷۹۷ نویسنده: فرج اله فصیحی رامندی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فصیحی رامندی:

سه سال است که حمایتی از هیئت اتومبیلرانی استان نشده است

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین گفت: متاسفانه سه سال است که هیچگونه حمایتی از این هیئت نشده، اداره ورزش‌وجوانان هم ظرفیت حمایت از آن را ندارد.

سه سال است که حمایتی از هیئت اتومبیلرانی استان نشده است
فرج اله فصیحی رامندی، رئیس هیئت اتومبیلرانی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: این رشته در کشور، لیگ ندارد بنابراین مسابقات آن به شکل منظم برگزار نمی‌شود.
وی افزود: هر استان به نسبت ظرفیت خود مسابقاتی را برای ورزشکاران این رشته ترتیب می‌دهد.
فصیحی رامندی ادامه داد: مسابقات کشوری توسط فدراسیون، سالی چند بار در رشته‌های موتورسواری، اتومبیلرانی رالی و آفرود برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در رشته آفرود اتومبیلرانی در کشور صاحب امتیاز است، به این معنی که استان قزوین در هر مسابقه‌ای که شرکت کرده همیشه روی سکو قرار گرفته است. قزوین در عموم مسابقات کشوری در این رشته برتر بوده است.
رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: رشته موتورسواری تقریبا هر ساله در مسابقات چندجانبه بین استانی یا کشوری در رده‌های برتر قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در موتورسواری چند ورزشکار که به صورت حرفه‌ای این رشته را دنبال می‌کنند، نداریم اما همین تعداد اندک نیز در مسابقات متعدد صاحب مقام شدند.
فصیحی رامندی یادآور شد: وضعیت استان در رشته اتومبیلرانی بهتر از رشته موتورسواری است.
وی ابراز کرد: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری، با توجه به حادثه خیز بودن، از نشاط، جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و معمولا قشر جوان را به خود جذب می‌کند.
این مسئول تصریح کرد: متاسفانه سه سال است که هیچگونه حمایتی از این هیئت نشده، اداره ورزش‌وجوانان هم ظرفیت حمایت از آن را ندارد.
وی ادامه داد: هزینه امکانات این رشته بسیار بالا است و اکثر ورزشکاران با هزینه شخصی خود در صحنه‌های ورزشی حضور پیدا می‌کنند. با توجه به حمایت نشدن این ورزشکاران، عشق و شور جوانی تنها چیزی است که این افراد را به سمت این رشته سوق می‌دهد.
رئیس هیئت اتومبیلرانی قزوین گفت: تقاضاهای زیادی از اداره ورزش‌وجوانان داشتیم اما همه آن‌ها بی‌پاسخ ماند. با توجه به محدودیت اداره ورزش، امسال از ابتدای سال قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای را با این اداره امضا کردیم تا مبلغی به این هیئت بپردازند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان