۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین نمایندگان مجلس با ۲۱۴ امضا به دولت در رابطه با دیپلماسی منفعلانه تذکر دادند
کد خبر: ۱۱۴۷۸۵ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

نمایندگان مجلس با ۲۱۴ امضا به دولت در رابطه با دیپلماسی منفعلانه تذکر دادند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: این نامه تاکیدی بر سخنان رهبر معظم انقلاب است تا دولت موظف شود به دور از دیپلماسی انفعال قاطع و محکم در برابر بدعهدی‌های آمریکا بایستند.

نمایندگان مجلس با ۲۱۴ امضا به دولت در رابطه با دیپلماسی منفعلانه تذکر دادند
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص نامه 214 نماینده مجلس به رئیس جمهور اظهار کرد: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب مفاد برجام را با اضافه کردن 9 بند به آن به رئیس جمهور ابلاغ کردند؛ به واسطه اهمیت این موضوع نمایندگان مجلس تصمیم به نوشتن نامه‌ای به آقای روحانی گرفتند.
وی در ادامه اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب به دولت فرمودند که ابتدا باید از برداشته شدن تحریم‌ها مطمئن شوند سپس اقدام به ایجاد برخی تغییرات در برنامه هسته ای کشور کنند.
این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس نیز با اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای طی نامه‌ای با امضای 214 نماینده مجلس به دولت تذکر دادند که با پایبندی به توصیه رهبری مراقب بدعهدی‌های استکبار جهانی باشد.
وی ادامه داد: نگاه آمریکایی‎ها این است که ایران باید با انجام کارهایی و توقف برخی پیشرفت‌های خود زمینه را برای جلب اعتماد سران غربی فراهم کند؛ اما اگر این اعتمادسازی ایران برای آنها زمینه‌ای برای رفع تحریم‎ها فراهم نکرد موضع دولت چه خواهد بود؟

هدف غربی‌ها منفعل کردن نیروهای داخلی و مبارز در داخل کشور است

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت امروز اورانیوم 20 درصد را متوقف کرده است، رآکتور اراک تعطیل شده و سانتریفیوژها از چرخیدن ایستاده است، چگونه در این شرایط باید به قول دشمن اعتماد کرد.
وی با بیان اینکه ما در این نامه به دولت تذکر دادیم که نباید به غربی‌ها اعتماد کند، تصریح کرد: این نامه تاکیدی بر سخنان رهبر معظم انقلاب است تا دولت موظف شود به دور از دیپلماسی انفعال قاطع و محکم در برابر بدعهدی‌های آمریکا بایستند.
حسینی با بیان اینکه غربی‌ها با داشتن روح استکباری همیشه خودش را نیروی برتر می‌دانند، عنوان کرد: هدف آنها منفعل کردن نیروهای داخلی و مبارز در داخل کشور است در همین راستا ما را تهدید کرده و این موضوع را به گزینه‌های روی میز خود ارجاع می‌دهند.
وی در پایان تاکید کرد: امروز برخی از نیروهای داخلی که نه در زمان جنگ مردانه ایستادند و نه از قدرت دفاعی ایران به صورت کامل اطلاع دارند دشمن را امیدوار به نفوذ همه جانبه در کشور کرده‌اند اما آنچه نظام جمهوری اسلامی را هدایت می‌کند رهبری بزرگوار است که با تمام قدرت در برابر آمریکا ایستاده است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان