۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بارندگی‌های روزهای اخیر ۱۴ حادثه در سطح استان برجای گذاشت/ مفقود شدن یک چوپان در کوهستان
کد خبر: ۱۱۴۷۳۵ نویسنده: حمید ره انجام تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان هلال احمر استان در مصاحبه با صبح قزوین:

بارندگی‌های روزهای اخیر ۱۴ حادثه در سطح استان برجای گذاشت/ مفقود شدن یک چوپان در کوهستان

مدیرکل سازمان هلال احمر استان گفت: بارندگی روزهای اخیر ۱۴ حادثه در استان برجای گذاشت که در یکی از این حوادث یک چوپان مفقود شده است.

بارندگی‌های روزهای اخیر ۱۴ حادثه در سطح استان برجای گذاشت/ مفقود شدن یک چوپان در کوهستان
حمید ره انجام، مدیرکل سازمان هلال احمر استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص حوادث ایجاد شده از بارندگی روزهای گذشته اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته در سطح استان شاهد 14 حادثه بودیم که تیم‌های امداد و نجات سازمان هلال احمر استان در حال رسیدگی به آنها هستند.

وی در ادامه افزود: از این 14 حادثه 10 مورد آن به حوادث جاده‌ای و 4 مورد هم به سیل و آبگرفتگی در روستاهای اطراف استان مربوط می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: در خصوص حوادث جاده‌ای رخ داده در 48 ساعت گذشته 7 نفر به بیمارستان منتقل و 2 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

ره انجام تصریح کرد: از حادثه سیل و آبگرفتگی یک مورد مربوط به گرفتار شدن 6 نفر از همشهریان ما در مسیر روستای انجیلین کوهین است که این مسیر دچار آّگرفتگی شده‌اند و تیم امداد و نجات هلال احمر استان با هماهنگی اداره راه استان برای باز کردن این مسیر اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه در حوادث رخ داده در رزوهای گذشته نیز یک مورد خاص داشتیم، ابراز کرد: پدر یکی از اهالی روستای چاله در تماس با نیروهای امدادی سازمان مدعی گیرافتادن پسرش به همراه گله‌ای از گوسفندانش در کوهستان‌های اطراف این روستا شد.

مدیرکل سازمان هلال احمر استان قزوین بیان کرد: این چوپان در تماس اولیه با پدر خود عنوان کرده است که به واسطه شدت بارندگی در کوهستان اطراف این روستا نمی‌تواند به همراه گوسفندان خود از این منطقه خارج شود.

وی در پایان گفت: روستای چاله جزء مناطق شهرستان البرز است و تیم امدادی ما متشکل از 8 پرسنل و 7 نجاتگر طی 2 روز گذشته در حال یافتن این چوپان هستند و تا به امروز اثری از وی یافت نشده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان