۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین سکوت رسانه‌های اصلاح طلب در برابر حذف زرآبادی و بسته شدن پرونده ۲۰۳۰ در کشور
کد خبر: ۲۵۱۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۷ ساعت: ۸:۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

سکوت رسانه‌های اصلاح طلب در برابر حذف زرآبادی و بسته شدن پرونده ۲۰۳۰ در کشور

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

سکوت رسانه‌های اصلاح طلب در برابر حذف زرآبادی و بسته شدن پرونده ۲۰۳۰ در کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه کنید


پرونده سند 2030 با هوشیاری، بصیرت و امر به معروف بسته شد/ روز قدس چشم انداز اسلام را به جهان نشان دهیم
امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم مؤمن و انقلابی کشور نشان دادند حاضر نیستند ننگ 2030 را بپذیرند، گفت: پرونده سند 2030 با هوشیاری، بصیرت و امر به معروف بسته شد.


استقبال باشکوه روزه‌داران تاکستانی از شهید "محمدرضایی"
همزمان با ورود پیکر مطهر جانباز شهید محمدرضایی به تاکستان، مراسم استقبال باشکوه روزه‌داران تاکستانی به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر از این شهید بزرگوار برگزار شد.


مرد میانسالی در کانال نوروزیان قزوین غرق شد
رییس فوریت‌های پزشکی قزوین بیان کرد: مردی 47 ساله به دلایل نامعلومی به داخل کانال نوروزیان سقوط کرده بود که با کمک مردم، نیروهای آتش نشانی و اورژانس از کانال بیرون آورده شد.


500 بسته حمايتي ویژه محرومان در ماه مبارک رمضان توزیع شد
مسئول سازمان بسيج سازندگي قزوين از توزيع 500 بسته حمايتي در ماه مبارك رمضان با هدف تكريم نيازمندان و محروميت زدايي در مناطق محروم استان خبر داد.


استان قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است
استاندار در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ،بیان کرد: سرزمین قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است، باید با شناسایی و جذب افراد نخبه و توانمند راهکارهایی را در خصوص استفاده از میزان آب موجود شناسایی کرد.


دولت و وزیر ارتباطات "شبکه ملی اطلاعات" را جدی بگیرند
طی سال تحصیلی 94- 95 که گذشت 17 نوجوان در مقاطع گوناگون تحصیلی خودکشی کرده‌اند که یکی از علل اصلی آن تاثیر مخرب شبکه‌های اجتماعی است.


منزل مسکونی بر اثر گودبرداری غیراصولی ریزش کرد+تصاویر
منزل مسکونی در قزوین بر اثر گودبرداری غیراصولی ریزش کرد.


حل مشکلات اقتصادی مطالبه نخست مردم از دولت دوازدهم/ رکود و بیکاری برای انقلاب مخرب است
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: هر چند مردم در مورد حفظ انقلاب، دستاوردهای نظام و حفظ موازنی فرهنگی انقلاب حساس هستند اما امروز اولویت نخست کشور و مردم بحث اقتصاد است.


مهم‌ترین انگیزه اهداکنندگان نجات جان انسان‌هاست/ نیازمند افزایش پایگاه سیار خونگیری هستیم
دارنده رکورد اهدای خون در قزوین، مهم‌ترین انگیزه اهداکنندگان را کسب رضای خدا و نجات جان انسان‌ها عنوان کرد و گفت: در صورت فعال شدن پایگاه سیار اهدای خون، به طور قطع شاهد افزایش مشارکت مردم و به ویژه کارکنان ادارات و سازمان‌ها در امر اهدای خون خواهیم بود.


با تصمیم شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، سند 2030 کنار گذاشته شد
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تثبیت استقلال فرهنگ و آموزش کشور به لغو سند ۲۰۳۰ رأی دادند.


حمایت مردم از ایثارگری شهدا خیزش دوباره علیه نفاق و غرب زدگی است
امام جمعه قزوین در مراسم استقبال از شهیدمحمدرضایی بیان کرد: ملت ایران به خوبی می‌دانندکه شرارتِ اهل نفاق، چه خسارت‌هایی به کشور وارد کرده است و حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از این شهید درواقع یک خیزش دوباره علیه نفاق است.


کسب مدال نقره دانش‌آموزان قزوینی در مسابقه زنان مخترع جهان
دانش‌آموزان قزوینی با شرکت در نهمین مسابقه بین‌المللی زنان مخترع جهان در شهر سئول کره جنوبی توانستند به مدال نقره دست یابند.


وجود 200 شهید مفقودالاثر در استان
مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به 200 شهید مفقودالاثر در استان قزوین گفت: صبر و شکیبایی بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است؛ زیرا علاوه بر تحمل شهادت عزیزانشان، سال‌ها در فراق پیکر مطهر آنها نیز صبوری کردند.


خودروی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان دچار حریق شد
خودروی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان روز گذشته بر اثر تصادف دچار حریق شد.


شهرک صنعتی کربن در قزوین راه اندازی می‌شود
معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: برای تامین زمین و راه اندازی شهرک کربن در شهرکهای صنعتی و خارج از این محدوده در صورت رعایت تکنولوژی روز و مسائل زیست محیطی آمادگی کامل داریم.


1400 خانواده تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: هم‌اکنون 1400 خانوار کمیته امداد فاقد مسکن هستند که براساس توافق‌نامه‌ بین کمیته امداد و استانداری، مقدمات ساخت 1200 واحد مسکونی در استان فراهم شد.


مدافعان حرم سند امنیت ملت ایران هستند
همسر شهید مدافع حرم"حجت اسدی" بیان کرد: گرچه حادثه تروریسی اخیر مجلس دل ملت ایران را به درد آورد؛ اما گوشه ای از ضرورت حضور نیروهای نظامی و امنیتی را در منطقه برای دفاع از کشور را نشان داد.


عربستان و سازمان سیا دست‌های پشت پرده در حادثه تروریستی تهران
کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه داعش توسط اسرائیل، آمریکا و انگلیس ایجاد شده است، گفت: قطعا در پشت پرده این عملیات تروریستی سازمان سیا و عربستان قرار دارد.


امروز نیازمند شفافیت و عدالت رسانه‌ای هستیم/ سیاست‌زدگی باید از خانه مطبوعات حذف شود
منتخب هیأت مدیره خانه مطبوعات قزوین بیان کرد: امروز باید زد و بندهای رسانه ای در استان پایان پیدا کرده و فضای حاکم به سمت شفافیت و عدالت رسانه ای سوق پیدا کند و کرامت اصحاب رسانه به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.


تخلفات موسسه اعتباری "آرمان" رسیدگی می‌شود
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از رسیدگی این کمیسیون به تخلفات موسسه آرمان خبر داد.



سند 2030 یکی از جدی‌ترین و مفتضح‌ترین مصادیق نفوذ/ تخلفات انتخاباتی در برخی از مناطق استان آزاردهنده بود
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه سند 2030 یکی از جدی‌ترین و مفتضح‌ترین مصادیق نفوذ بود، گفت: تخلفات انتخاباتی در برخی از مناطق استان بسیار آزار دهنده بود و موجب ابطال آرای برخی از مناطق شد.


کشف 20 کيلوگرم موادمخدر و دستگيري دو سوداگر مرگ
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 20 کيلوگرم موادمخدر در یک عملیات پلیسی و دستگيري دو سوداگر مرگ در در شهرستان آبیک خبر داد.


20 روزه خوار به شلاق و جزای نقدی محکوم شدند
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری 90 روزه خواری که در ملاءعام اقدام به روزه خواری می کردند، خبرداد.


سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب در برابر حذف زرآبادی از هیأت رئیسه کمیسیون صنایع
رسانه‌های اصلاح‌طلب در استان قزوین در ادامه سیاست‌های یک بام و دو هوای خود، اینبار در برابر حذف زرآبادی از هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی سکوتی مرگبار را پیشه خود کردند.


ثبت نام طرح کارورزی برای فارغ‌التحصیلان بیکار آغاز شد
ثبت نام طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار در سطح استان آغاز شد.


شهید "توده فلاح"چگونه به شهادت رسید؟
مسئول دفتر نماینده بروجرد عنوان کرد: در این حادثه شهید فلاح جانفشانی کرد و ما را نجات داد و بچه‌های سپاه آنهایی که همسن و سال من بودند، با وجودی که تاکنون جبهه و جنگ را ندیده بودند اما با روحیه بسیار بالایی جلوی تروریست‌ها ایستادند و از جانشان گذشتند.



انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان