۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حمایت مردم از ایثارگری شهدا خیزش دوباره علیه نفاق و غرب زدگی است
کد خبر: ۲۵۱۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۳ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در مراسم استقبال از شهیدمحمدرضایی:

حمایت مردم از ایثارگری شهدا خیزش دوباره علیه نفاق و غرب زدگی است

امام جمعه قزوین در مراسم استقبال از شهیدمحمدرضایی بیان کرد: ملت ایران به خوبی می‌دانندکه شرارتِ اهل نفاق، چه خسارت‌هایی به کشور وارد کرده است و حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از این شهید درواقع یک خیزش دوباره علیه نفاق است.

حمایت مردم از ایثارگری شهدا خیزش دوباره علیه نفاق و غرب زدگی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مراسم استقبال از پیکر شهید علی محمدرضایی که پس از ۳۱ سال تفحص شد پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی از مقابل صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: امروز مردم بیشتر از هر زمانه دیگری قدر شهدای خود را می‌دانند؛ چرا که بین امنیت حاکم بر کشور و شرارت‌ها و ناامنی‌هایی که استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل در منطقه به وجود آورده‌اند، مقایسه می‌کنند.
وی در ادامه افزود: مردم ما متوجه هستند که همه این شرارت‌ها هدف مشترکی را دنبال می‌کند؛ جنگ تحمیلی، موضوع مهم فلسطین، ناامنی‌هایی که در سوریه عراق و یمن و بحرین و همه کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی دامن زده می‌شود و شرارت‌هایی که منافقین در دهه شصت در جامعه ما ایجاد کردند؛ همه ریشه واحدی دارد.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: رودررویی نظام اسلامی و مردم سالار ما در برابر کفر و استبداد و استعمار و توهین و تحقیر استکبار جهانی امروز به خوبی دیده می‌شود؛ بنابراین مردم بیشتر از هر زمان دیگری درک می‌کنند که ره‌آورد شهدا برای ما چه چیزی بوده است.

وی ابراز کرد: استقبال باشکوه امروز مردم قزوین از شهید محمدرضایی عزیز که جانباز بوده و به شهادت رسیده و پیکرش بعد از ۳۱ سال به وطن بازگشته، مشخص است مردم خود را فدای این شهدا و مدیون آنها می‌دانند.

عابدینی تصریح کرد: ملت ایران به خوبی می‌دانند شرارت اهل نفاق چه خسارت‌هایی به کشور وارد کرده است و حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از این شهید یک مانور و خیزش دوباره علیه نفاق است.

وی ابراز کرد: حضور مردم در حمایت از ایثارگری‌های شهدا، دشمنان خارجی و غرب زدگان داخلی را مایوس می‌کند و همه این موارد نشان از آینده‌ای درخشان و اتحاد و انسجام همه فرق اسلامی در برابر کفر و استکبار دارد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان