۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استان قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است
کد خبر: ۲۵۱۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۵ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

استان قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است

استاندار در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان ،بیان کرد: سرزمین قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است، باید با شناسایی و جذب افراد نخبه و توانمند راهکارهایی را در خصوص استفاده از میزان آب موجود شناسایی کرد.

استان قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین شب گذشته(چهارشنبه) در پنجمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری اظهار کرد: وجود افراد نخبه و کارآمد و توانمند که می‌توانند جامعه را با تدبیر و مدیریت خود متحول سازند بسیار اندک و محدود است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرائی و مدیران دستگاه‌ها باید با صدور کارت ویژه برای افراد نخبه و توانمند راه دسترسی آنها را به دستگاه‌ها هموار و آسان سازند.

این مسئول ادامه داد: باید با حضور افراد توانمند و شایسته اتاق‌های فکر در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، اجتماعی و اقتصادی در کنار شرکت‌های دانش بنیان شکل بگیرند تا از طریق ارائه راهکار به افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع انسانی کمک کنند.

وی گفت: مجموعه انسانی توانمند و متخصص از مهم ترین سرمایه‌های جامعه به حساب می‌آیند و نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و اشتغال و ایجاد امنیت غذایی در جامعه ایفا خواهند کرد.

استاندار قزوین بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هدفمند کردن امور بتوانیم تمامی نیروهای فعال و توانمند را شناسایی کرده و برای ساماندهی مشکلات و مدیریت مجموعه اقدام کنیم.

همتی با بیان اینکه سرزمین قزوین از لحاظ آب و کشاورزی در معرض تهدید است، افزود: باید با شناسایی و جذب افراد نخبه و توانمند راهکارهایی را در خصوص استفاده از میزان آب موجود و افزایش سطح زیر کشت و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها اقدام کرد.

وی اضافه کرد: باید فضای بسیار خوبی را در دستگاه‌های اجرایی برای نسل جدید و مدیران نخبه فراهم سازیم تا تحول مورد نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و مدیران استانی به وجود آید.

همتی در پایان به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد: مسائل و آسیب‌های حوزه‌های مدیریتی خود را شناسائی کرده و آنها را با هدف حل، با مراکز و اتاق‌های فکر مطرح سازند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان