۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب در برابر حذف زرآبادی از هیأت رئیسه کمیسیون صنایع
کد خبر: ۲۵۰۷۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۰ ساعت: ۲۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

یک بام و دو هوای اصلاح‌طلب‌ها در قزوین پایانی ندارد؛

سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب در برابر حذف زرآبادی از هیأت رئیسه کمیسیون صنایع

رسانه‌های اصلاح‌طلب در استان قزوین در ادامه سیاست‌های یک بام و دو هوای خود، اینبار در برابر حذف زرآبادی از هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی سکوتی مرگبار را پیشه خود کردند.

سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب در برابر حذف زرآبادی از هیأت رئیسه کمیسیون صنایع
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ در شرایطی که رسانه‌های اصلاح‌طلب در قزوین دو سال پیش انتخاب زرآبادی برای هیأت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس را در بوق و کرنا کرده و از آن به عنوان موفقیتی عظیم نام می‌بردند، اما امروز و بعد از گذشت دو سال، خبر حذف وی از هیأت رئیسه، جایگاهی در میان این دست از رسانه ها نداشته است.

سید حمیده زرآبادی دو سال پیش در شرایطی راهی مجلس شورای اسلامی شد که نحوه تعامل او در مجلس برای بسیاری از مردم سوال برانگیز بود.

این نماینده مجلس در حالی راهی خانه ملت شد که تا پیش از آن هیچ حضور جدی در عرصه سیاست نداشته و حتی در سخنوری نیز توانایی خاصی نداشت؛ این عدم توانایی تا به حدی بود که محمدعلیخانی تلاش می‌کرد تا در محافل انتخاباتی وی، تریبون را در اختیار بگیرد تا ضمن اینکه خود را پشتیبان این کاندیدای جوان نشان دهد، ضعف در سخنوری وی را نیز جبران کند.

به هرحال دست تقدیر و شرایط سیاسی استان زرآبادی جوان را راهی خانه ملت کرد. خیلی از شخصیت‌های سیاسی استان او را یک نماینده تک دوره ای می‌دانستند و حال نیاز بود زرآبادی در راه پیش روی خود مهر باطلی بر این باورها بزند.

وی که در تمام مراحل کار خود، از اذن یا به قول خود مشورت برخی از افراد رد صلاحیت شده از سوی مردم بهره می‌برد، در هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر دوم انتخاب شد و این برای او یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شد.

رسانه‌های اصلاح طلب نیز در این بین بر آتش رسانه ای خود دمیده و این اتفاق را پیروزی بزرگی برای استان دانستند.

اما بعد از گذشت دو سال زرآبادی نتوانست جایگاه خود را در این مسیر حفظ کند و در انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی رای لازم را کسب نکرد.

امروز گویا روال راکد، کند و سکوت زرآبادی در مجلس بعد از گذشت دو سال، او را در مرحله افول قرار داده است. از سویی عدم ارتباط کافی زرآبادی با رسانه‌ها که گویا بیشتر به دلیل ضعف وی در ارائه گزارش و حتی سخنوری است او را بسیار ضعیف تر از قبل نشان داده است.

وی که در دو سال اخیر تلاش کرده تا با برخی مواضع سیاسی در رابطه با زنان و حتی مصاحبه با شبکه من و تو – که به ادعای خود عمدی نبوده است- جایگاهی برای خود در سپهر سیاسی استان دست و پا کند به سمت ناکامی در حرکت است.

رسانه‌های اصلاح طلب استان قزوین اما این روزها سعی می‌کنند تا بیشتر با سکوت خود حامی زرآبادی باشند تا برخی معایب و ضعف‌های وی کمتر مورد توجه قرار بگیرد.

از سویی باید دید جربان اصلاح طلب در استان قزوین که این روزها خود را موفق تر از همیشه می‌داند، آیا با ادامه این روند حاضر است در انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی در پشت سر زرآبادی قرار بگیرد؟

بدون شک زرآبادی در مسیر پیش روی خود دو سال حساس و سخت را در پیش رو دارد تا بتواند افکار عمومی مردم را در رابطه با خود حفظ کرده و نظر لیدرهای جریان اصلاح‌طلب در رابطه با خود را نیز همچنان همراه نگه دارد. امری که گویا برای او کار ساده ای نیست.
انتهای پیام/2002

منبع: قزوین خبر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان