۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدافعان حرم سند امنیت ملت ایران هستند
کد خبر: ۲۵۰۹۶۷ نویسنده: همسر شهید اسدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۲ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

همسر شهید مدافع حرم"حجت اسدی":

مدافعان حرم سند امنیت ملت ایران هستند

همسر شهید مدافع حرم"حجت اسدی" بیان کرد: گرچه حادثه تروریسی اخیر مجلس دل ملت ایران را به درد آورد؛ اما گوشه ای از ضرورت حضور نیروهای نظامی و امنیتی را در منطقه برای دفاع از کشور را نشان داد.

مدافعان حرم سند امنیت ملت ایران هستند
نظری همسر شهید مدافع حرم "حجت اسدی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: این جمله امام راحل که فرمودند؛ ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شود؛ همیشه در اذهان ملت ایران ثبت و به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است و مسیر مبارزه حق علیه باطل را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: حادثه تروریستی حرم امام عزیز و ساختمان مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته نشان از عمق حقد و کینه دشمنان ما به دو نماد امامت و امت بود.

این همسر شهید مدافع حرم ابراز کرد: این جنایت، حقانیت راه و هدف مدافعان حرم را برای نابودی ریشه کفر و الحاد ثابت کرد و ملت شریف ایران را برای مبارزه با داعشیان همدل‌تر نمود.

وی ادامه داد: اگرچه عزیزان زیادی در این حادثه تروریسی به شهادت رسیدند و خانواده‌های آنها داغدار شدند؛ اما خانواده‌های شهدا در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده اند در همین لحظات حساس نیز حامی آرمان‌های انقلاب و خط امام و رهبری هستند.

همسر شهید اسدی عنوان کرد: از زمانی که فرزندان این مرزوبوم برای دفاع از کشورمان در جنگ‌های نیابتی که استکبار جهانی با محوریت آمریکا در منطقه به راه انداخته است؛ حضور پیدا کردند عده ای نادان با تکفیر این عزیزان حضور نیروهای نظامی ما در منطقه را زیر سوال می‌بردند.

وی اضافه کرد: حتی برخی از این افراد جسارت را به حدی رساندند که در ایام انتخابات به مدافعان حرم توهین کردند و عده دیگر با انتقاد وارد ساختن به بودجه نظامی اختصاص یافته به نیروهای مسلح، خواستار کاهش این هزینه‌ها شدند.

نظری تاکید کرد: اگرچه حادثه تروریسی اخیر مجلس دل ملت ایران را به درد آورد؛ اما گوشه ای از ضرورت حضور نیروهای نظامی و امنیتی را در منطقه برای دفاع از کشور را نشان داد.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم سند امنیت این ملت هستند، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند این ترقه بازی‌ها کمترین خللی در ادامه حرکت ملت ایران در مسیر انقلاب ایجاد نخواهد کرد و بزودی این جنایتکاران نابود می‌شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

لیلا. نظری / ۲۱ خرد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

بنده. افتخار میکنم به داشتن چنین زنانی که پشت همسر خود در راه جهاد. ایستاده اند این را بدانند که تا خون در بدن داریم. راه شهدا را ادامه خواهیم داد.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان