۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تخلفات موسسه اعتباری "آرمان" رسیدگی می‌شود
کد خبر: ۲۵۰۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۱ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

تخلفات موسسه اعتباری "آرمان" رسیدگی می‌شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از رسیدگی این کمیسیون به تخلفات موسسه آرمان خبر داد.

تخلفات موسسه اعتباری "آرمان" رسیدگی می‌شود
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس با توجه به تذکر نماینده درود و ازنا پیرامون تخلفات گسترده موسسه اعتباری آرمان از کمیسیون اصل ۹۰، بانک مرکزی و قوه قضائیه خواست پیگیر وضعیت سپرده‌‎های مردم در موسسه آرمان باشند تا حقوق افراد ضایع نشود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اذعان کرد: "آرمان" موسسه اعتباری بود که اشکالاتی در آن ایجاد شد و بانک مرکزی و قوه قضائیه نیز به این مسائل ورود پیدا کردند و کمیسیون اصل نود نیز به طور جدی به تخلفات این کمیسیون رسیدگی خواهد کرد تا کوچکترین حقی از مردم ضایع نشود.

گفتنی است؛ مجید کیان پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در بیان تذکری گفته بود؛ در طی 3 هفته گذشته موسسه آرمان در 3 استان لرستان، خوزستان و مرکزی مشکلات زیادی ایجاد کرده از جمله در استان لرستان بیش از 550 میلیارد تومان از سپرده مردم مشخص نیست در کجا قرار گرفته لذا این شائبه ایجاد شده که سهامداران موسسه آرمان چگونه مجوز لازم را اخذ کردند.

 کیان پور بیان کرد: تصریح کرد: از طریق کمیسیون اصل 90 این موارد باید رسیدگی شود، وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز باید پاسخگوی مردم باشد.

وی تاکید کرد: سهامداران و مدیران موسسه آرمان باید ممنوع الخروج شوند همچنین اموال منقول و غیرمنقول را رسیدگی کنند تا وضعیت سپرده های مردم روشن شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان