۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حل مشکلات اقتصادی مطالبه نخست مردم از دولت دوازدهم/ رکود و بیکاری برای انقلاب مخرب است
کد خبر: ۲۵۱۵۰۰ نویسنده: محمدنبی حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۴ ساعت: ۱۵:۵۴ ↗ لینک کوتاه

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد

حل مشکلات اقتصادی مطالبه نخست مردم از دولت دوازدهم/ رکود و بیکاری برای انقلاب مخرب است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: هر چند مردم در مورد حفظ انقلاب، دستاوردهای نظام و حفظ موازنی فرهنگی انقلاب حساس هستند اما امروز اولویت نخست کشور و مردم بحث اقتصاد است.

حل مشکلات اقتصادی مطالبه نخست مردم از دولت دوازدهم/ رکود و بیکاری برای انقلاب مخرب است
محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: ما اعتقاد داریم مهم‌ترین تهدیدی که دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی به کار می‌برد، اهداف فرهنگی است.

وی افزود: بسیاری از تحولات سیاسی که ممکن است نوعی از آن‌ها تحول مطلوب بوده و نوعی از آن‌ها تحول نامطلوب باشد متأثر از مباحث فرهنگی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب 20 سال پیش با ابداع و به کارگیری کلماتی نظیر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی با صراحت اعلام کردند که مهم‌ترین خطری که امروز کشور را تهدید می‌کند خطر فرهنگی است.

وی عنوان کرد: غربی‌ها تصمیم دارند فرهنگ منحط خود را به کل جهان غالب کنند و در این مسیر از ابزارهای بین‌المللی نیز بهره‌مند هستند؛ چراکه بسیاری از این ابزارها تحت سلطه سیطره آن‌هاست.

این کارشناس سیاسی گفت: مطالعه معاهده بین‌المللی 2030 درواقع نشان می‌دهد غرب می‌خواهد الگوهای فرهنگی خود را جایگزین الگوهای بومی مناطق مختلف کند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها جهان اسلام را مهم‌ترین چالش در مقابل فرهنگ و تمون خود می‌دانند، ابراز کرد: شورای روابط خارجی آمریکا سیاست‌های اصلی فرهنگی این کشور را تصویب می‌کند و یکی از کارهای این شورا که مجرب‌ترین کارشناسان عضو آن هستند تدوین سیاست‌های درازمدت است.

حبیبی عنوان کرد: این شورا در یک اظهارنظر با صراحت بیان می‌کند که قرن 21، قرن تقابل اسلام و تمون غربی است.

وی یکی از ابعاد تقابل فرهنگی غرب با اسلام را سند 2030 دانست و تأکید کرد: اگر نگاهی گذرا به این سند داشته باشیم خواهیم دید که در بسیاری از موارد در تضاد با اسلام است.

سند 2030 را خطری بزرگ برای جهان اسلام

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: هر چند افرادی که سند 2030 را امضاء کرده‌اند، می‌گویند که ما همه بندها را اجرا نخواهیم کرد اما تعهد و اجرای یک سند الزام‌آور است.

حبیبی سند 2030 را خطری بزرگ برای جهان اسلام معرفی کرد و یادآور شد: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در این مورد مستقیما وارد عمل شده و خواستار لغو این قرارداد شدند.

وی به وظیفه و رسالت مجموعه‌های فرهنگی و افراد انقلابی در قبال سند 2030 اشاره کرد و گفت: باید با تکیه بر موازین دینی و اسلامی و با تمام وجود به مقابله با سند 2030 و همه قراردهایی که ما را ملزم به اجرای فرهنگ غربی می‌کنند بپردازیم.

این کارشناس سیاسی افزود: تک تک مسلمانان در این رابطه مسئول هستند و وظیفه سنگینی برعهده دارند و در درجه اول باید با دقت مفاد سند 2030 را مورد مطالعه قرار دهند از طرفی مراکز آموزشی و فرهنگی هم نباید ساکت بنشینند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به اینکه دولت دوازدهم چه رویه‌ای را باید دنبال کند و مهم‌ترین مطالبات مردمی از این دولت کدام است؟ اظهار کرد: هم اکنون مهم‌تریم مطالبه مردمی حل مشکلات اقتصادی است؛ هر چند مردم در مورد حفظ انقلاب، دستاوردهای نظام و حفظ موازنی فرهنگی انقلاب حساس هستند اما امروز اولویت نخست کشور و مردم بحث اقتصاد است.

حبیبی با بیان اینکه معیشت مردم هم اکنون در تنگنا قرار دارد، بیان کرد: عده‌ای از جوانان بیکار هستند و از طرفی تورم و رکود اقتصادی برای نظام و انقلاب بسیار مخرب است.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان