۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وجود ۲۰۰ شهید مفقودالاثر در استان
کد خبر: ۲۵۱۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۳ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید قزوین اعلام کرد:

وجود ۲۰۰ شهید مفقودالاثر در استان

مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به ۲۰۰ شهید مفقودالاثر در استان قزوین گفت: صبر و شکیبایی بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است؛ زیرا علاوه بر تحمل شهادت عزیزانشان، سال‌ها در فراق پیکر مطهر آنها نیز صبوری کردند.

وجود ۲۰۰ شهید مفقودالاثر در استان
غلامرضا حقایق‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: جانباز شهید علی‌ محمدرضایی، یکی از شهدای استان پس از 31 شناسایی شده و اکنون پیکر مطهر وی به میهن اسلامی بازگشته است.

وی افزود: این شهید بزرگوار در حالی که با شرکت در برخی از عملیات‌ها یک پای خود را از دست داده بود در عملیات کربلای 4 حضور یافته و با رشادت‌هایی که از خود به جا گذاشت، به مقام رفیع شهادت نایل شد و پیکر مطهرش در منطقه ام‌الرصاص به جا ماند.

مدیرکل بنیاد شهید استان افزود: خانواده‌ بزرگوار این شهید علی‌رغم صبوری طی 31 سال، حمید محمدرضایی فرزند دیگر خود را نیز با هدف دفاع از حریم اسلام به سوریه اعزام کردند که وی نیز بر اثر درگیری با تکفیری‌ها در سوریه مفقودالاثر شده و تاکنون اثری از وی به دست نیامده است.

وی با اشاره به 200 شهید مفقودالاثر در استان قزوین گفت: صبر و شکیبایی بازماندگان شهدای مفقودالاثر ستودنی است؛ زیرا علاوه بر تحمل شهادت عزیزانشان، سال‌ها در فراق پیکر مطهر آنها نیز صبوری کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این شهید بزرگوار در استان گفت: استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی امروز(سه‌شنبه)، بیست و سوم خرداد ماه مصادف با هیجدهم ماه مبارک رمضان ساعت 10 صبح مقابل صدا و سیمای استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: همچنین در همین روز مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم شب احیا با حضور پیکر مطهر شهید یاد شده در امامزاده حسین(ع) برپا خواهد شد.

وی گفت: همچنین مراسم استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی، ظهر روز پنجشنبه، 25 خرداد مصادف با بیستم ماه مبارک رمضان از میدان 15 خرداد تا مسجد حجتی در تاکستان برپا می‌شود.

حقایق پور بیان کرد: پیکر مطهر جانباز شهید یاد شده، روز پنجشنبه، 25 خرداد ساعت 17، در ورودی اسفرورین مورد استقبال مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: همچنین در همین روز استقبال و تشییع پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی در شال که زادگاهش می‌باشد، ساعت 18 برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: مراسم احیا با حضور مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر روز پنجشنبه، 25 خرداد مصادف با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان ساعت 22 و نیم در مسجد جامع شال برپا خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: جمعه 26 خرداد ماه مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم تدفین پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی بعد از اقامه نماز جمعه ساعت14 در شهر شال برگزار می‌شود و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: صباح مزار این شهید بزرگوار، روز شنبه 27 خرداد ماه، مصادف با بیست و دوم ماه ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 20 در مسجد جامع شال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان