۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۵۰۰ بسته حمايتي ویژه محرومان در ماه مبارک رمضان توزیع شد
کد خبر: ۲۵۱۵۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۲۵ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسيج سازندگي استان قزوين:

۵۰۰ بسته حمايتي ویژه محرومان در ماه مبارک رمضان توزیع شد

مسئول سازمان بسيج سازندگي قزوين از توزيع ۵۰۰ بسته حمايتي در ماه مبارك رمضان با هدف تكريم نيازمندان و محروميت زدايي در مناطق محروم استان خبر داد.

۵۰۰ بسته حمايتي ویژه محرومان در ماه مبارک رمضان توزیع شد
حميد رضا الله بداشتي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بسيج متعلق به نظام و ملت است و اين تعلق به معناي خدمت به مردم مي‌باشد.

وی افزود: ارزش خدمات ما زماني افزون تر مي‌شود كه براي رفع محروميت در جامعه هر آنچه در توان داريم به كار بگيريم.

مسئول بسيج سازندگي استان قزوين بیان کرد: امسال نيز مانند سال‌هاي گذشته بسيج سازندگي با همكاري ديگر ارگان‌ها اقدام به پخش 500 بسته ي حمايتي در بين محرومين و نيازمندان استان قزوين در ماه مبارك رمضان كرده است.

وي تصريح كرد: فلسفه بسيج سازندگي گره گشايي در حل مشكلات و حضور در مناطق محروم است تا با كار جهادي بتوانيم عرصه خدمت به نيازمندان را بيش از پيش گسترش داده و محروميت‌ها را كاهش دهيم.

الله بداشتي در ادامه با اشاره به توزيع سبد كالا در مناطق محروم، اظهار كرد: توزيع سبدهاي كالا شامل اقلام خوراكي و بهداشتي در بين خانواده‌هاي محروم و نيازمند زير پوشش نهادهاي حمايتي با مشاركت جهادگران و بسيجيان سازمان بسيج سازندگي انجام مي‌شود.

وي ابراز کرد: بسته‌هاي حمايتي ياد شده با مشاركت دستگاه‌‌هاي اجرايي و خيران تهيه و در اردوهاي جهادي در مناطق محروم بين خانواده‌هاي نيازمند از جمله بيماران خاص توزيع مي‌شود.

این مسئول یادآور شد: كمك به محرومان تنها در پرداخت‌هاي كلان نيست؛ بلكه هر كس به ميزان توانايي خود مي‌تواند در رفع محروميت در جامعه مشاركت داشته باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان