۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مصاحبه نماینده قزوین با شبکه "من و تو" و تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله باریک‌بین
کد خبر: ۲۴۰۶۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۶ ساعت: ۱۴:۲۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

مصاحبه نماینده قزوین با شبکه "من و تو" و تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله باریک‌بین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

مصاحبه نماینده قزوین با شبکه "من و تو" و تشییع باشکوه پیکر آیت‌الله باریک‌بین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید  


 
آیت الله باریک بین نخستین بار فتنه "باند قدرت و ثروت" را آشکار کرد/هدف اصلی منافقان درافتادن با رهبری است
امام جمعه قزوین بیان کرد: آیت‌الله باریک بین نخستین کسی بود که نام فتنه را برای باند نفوذی و فاسد ثروت و قدرت امضا کرد و تندترین برخورد را با این باند ظالم و تشنه قدرت داشت که از برگه‌های افتخاری است که ایشان در زندگی سیاسی خود بر جای گذاشت.


90 رأس احشام فاقد مجوز در تاکستان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از كشف 90 رأس احشام فاقد مجوز حمل از یک دستگاه کامیون بنز در اين شهرستان خبر داد.


کشف 850 ثوب انواع البسه قاچاق در قزوین
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف تعداد 850 ثوب انواع البسه قاچاق و 50 کیلو گرم کفش مستعمل قاچاق خارجی در بازرسی از يک دستگاه خودرو سمند در قزوین خبر داد.


شبکه" من و تو" دلسوز زنان ایرانی نیست/ چهره‌های سیاسی خود را خرج رسانه‌های معاند نکنند
نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس بیان کرد: چهر‌ه‌های سیاسی با شناختی که از عدم صداقت رسانه‌های معاند دارند؛ باید با این نوع رسانه‌ها مصاحبه نکنند و نباید خود را خرج رسانه‌های معاند کنند.


آیت‌الله باریک‌بین سعادتمندانه زندگی کرد و باسعادت هم از دنیا رفت
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین شرح صدر را ویژگی برجسته علمای ربانی برشمرد و بیان کرد: امروز ایستادگی و مقاومت مستضعفان عالم در برابر مستکبران حاصل استقامت بزرگانی چون آیت‌الله باریک بین و آیت‌الله شالی است.


مصاحبه نماینده قزوین با رسانه بهایی قابل توجیه نیست/ زرآبادی از مردم عذرخواهی کند
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین آمده است: مبنای صحبت خانم زرآبادی با یک رسانه معاند و ضد نظام جمهوری اسلامی چیست؟ پیام چنین اقدامی چه خواهد بود؟ ایا اصولا می‌شود نماینده مجلس یک نظام بود از آن دولت و نظام حقوق گرفت و بعد با رسانه ای که تمام تلاشش براندازی آن نظام است به گفت‌وگو نشست؟!!


عدم رسیدگی به مشکلات سالمندان عامل شرمندگی است
نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: عدم رسیدگی به مشکلات قشر سالمند جامعه که هیچ سرپناهی ندارد برای مدیران جای سرافکندگی و شرمندگی دارد؛ زیرا طبق آیات قرآن حمایت از پیران جامعه مصداق بارز عمل خیر است.


عامل قاچاق سوخت در قزوین دستگیر شد
با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا عامل قاچاق سوخت در قزوین دستگیر شد.


عده‌ای بجای راه‌اندازی تولید و اشتغال از مُرفهان حمایت می‌کنند/ به کسی رأی دهید که به دنبال جلب رضایت آمریکا نباشد
آقاتهرانی در قزوین بیان کرد: نباید به فردی رای داد که به جای راه اندازی تولید و اشتغال از افراد مرفه و اشرافی حمایت می‌کند؛ نباید به کسی رای داد که به دنبال رضایت و خوشحالی آمریکا و انگلیس باشد زیرا این کشورها در برابر ایران اسلامی عددی نیستند.


رشد 10 درصدی جمعیت معتکفین نسبت به سال گذشته
معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حدود 12 هزار نقر سال گذشته در اعتکاف شرکت کردند که این آمار در سال جاری 10 درصد افزایش داشت.


تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی آیت‌الله باریک‌بین بود
استاندار اسبق استان قزوین بیان کرد: مجاهدت، شجاعت، اخلاق حسنه، دیانت و تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی پربرکت آیت‌الله باریک‌بین است.


خانه موزه شهید بابایی به بهره برداری می‌رسد/ راه‌اندازی تور مجازی گردشگری قزوین
مدیرعامل نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به راه‌اندازی تور مجازی گردشگری قزوین بیان کرد: در سال 94 موزه دکتر صالحی و در سال 95 خانه موزه ابوترابی به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز خانه موزه شهید بابایی در این روز افتتاح خواهد شد.


قدرت و مقام برخی مسئولان را مست کرده است/ ما شرمنده شهداییم، مسئولین نگویند شرمنده نیستیم
حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه قدرت برخی مسئولان را مست کرده، گفت: اتفاقاتی در کشور باید اتفاق می افتاد که نیفتاد ما شرمنده شهدا هستیم، مسئولین نگویند که شرمنده شهدا نیستیم.


مراسم تشییع آیت‌الله باریک بین در قزوین برگزار شد+تصاویر
پیکر مطهر آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سابق قزوین، با حضور مسئولان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده شد.


کاندیداها با رعایت اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها قانون مدار باشند
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین با اشاره به آمادگی همه جانبه دستگاه قضایی در انتخابات بیان کرد: کاندیداها نیز لازم است در زمینه قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند تا فضایی مناسب برای رقابت فراهم شود.


تلاش برای حفظ نظام و تدوام آرمان‌های انقلاب از توصیه‌های مهم حاج آقا بود
فرزند آیت‌الله باریک بین بیان کرد: تلاش برای حفظ انقلاب و دوام نظام تا تحقق آرمان‌های آن در سایه رهنمودهای رهبری، تاکید به علم آموزی و پژوهش حوزویان برای دفاع از مرزهای علم و دانش از توصیه‌های دیگر آیت‌الله باریک بین در وصیت نامه ایشان است.


درگذشت آیت‌الله باریک‌بین ضایعه دردناکی برای ملت ایران بود/ خبر فقدان این عالم قزوینی درد غمی را بر چهره رهبری نشاند
رییس دفتر مقام معظم رهبری در قزوین بیان کرد: کسانی که از نزدیک این عالم برجسته را می شناختند به خوبی می‌دانند که چه شخصیت بزرگی را امروز از دست دادیم، وقتی پیام درگذشت ایشان را به رهبر معظم انقلاب رساندم درد غم بر چهره مبارکشان نشست.


دو سوداگر مرگ در قزوین دستگیر شدند
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 10 کيلو و 950 گرم موادمخدر با دستگيري دو سوداگر مرگ خبر داد.


قراردادهای واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال استان تعیین تکلیف می‌شود
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی از تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری اراضی مسکونی غیر فعال تا پایان سال 96 خبر داد.


آیت‌الله باریک‌بین با جان و مال خود از انقلاب دفاع کرد/ این عالم برجسته نقشی پدرانه در رفع اختلافات و مشکلات داشت
رئیس کمییسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب در هدایت مردم در جایگاه نماینده ولی فقیه و امامت جمعه نقشی پدرانه و با سعه صدر داشت و فضایی آکنده از معنویت در استان قزوین به وجود آورد.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان