۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین درگذشت آیت‌الله باریک‌بین ضایعه دردناکی برای ملت ایران بود/ خبر فقدان این عالم قزوینی درد غمی را بر چهره رهبری نشاند
کد خبر: ۲۳۹۶۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قزوین:

درگذشت آیت‌الله باریک‌بین ضایعه دردناکی برای ملت ایران بود/ خبر فقدان این عالم قزوینی درد غمی را بر چهره رهبری نشاند

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قزوین بیان کرد: کسانی که از نزدیک این عالم برجسته را می شناختند به خوبی می‌دانند که چه شخصیت بزرگی را امروز از دست دادیم، وقتی پیام درگذشت ایشان را به رهبر معظم انقلاب رساندم درد غم بر چهره مبارکشان نشست.

درگذشت آیت‌الله باریک‌بین ضایعه دردناکی برای ملت ایران بود/ خبر فقدان این عالم قزوینی درد غمی را بر چهره رهبری نشاند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت الله گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم تدفین ایت الله هادی باریک بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار کرد: با درگذشت هر عالمی در کشور شکاف بزرگی در حوزه دینی و نظام به وجود می‌آید و امروز با فقدان آیت الله باریک بین ما شاهد جای خالی این عالم بزرگوار هستیم.

وی در ادامه افزود: مساله ساده ای نیست و باید عمری بگذرد تا چنین شخصیت‌های برجسته ای در انقلاب ظهور پیدا کنند تا پشتیبان انقلاب و رهبری باشند.

این مقام مسئول اذعان کرد: فقدان آیت الله باریک بین ضایعه دردناکی بود که مایه تاسف و ناراحتی همه عالمان و مبارزان انقلابی و یاران وفادار انقلاب شد.

وی ابراز کرد: استان قزوین از سالیان دور مامن مبارزان و مجاهدانی بود که توانستند در حمایت از انقلاب پیشتاز باشند و شخصیت‌های برجسته ای را نیز در کنار خود پرورش دهند که آیت الله باریک بین جزو همین عالمان برجسته بود.

گلپایگانی بیان کرد: درگذشت عالم فداکار آیت الله باریک بین را به همه مردم قزوین و به خصوص بیت امام جمعه سابق قزوین تسلیت عرض می‌کنم و ابراز همدردی علما و مراجع قابل تقدیر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه آیت الله باریک بین گوهر ارزنده ای برای انقلاب و نظام بود، تصریح کرد: کسانی که از نزدیک این عالم برجسته را می شناختند به خوبی می‌دانند که چه شخصیت بزرگی را امروز از دست دادیم، وقتی پیام درگذشت ایشان را به رهبر معظم انقلاب رساندم درد غم بر چهره مبارکشان نشست.

رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: پیامی که از سوی رییس جمهور و مراجع عظام و علما و دوستان آیت الله باریک بین از سراسر کشور صادر شد نشان داد که فقدان این عالم بزرگوار فقط برای مردم قزوین ضایعه نبود؛ بلکه برای همه مردم ایران غم بزرگی بود.

وی عنوان کرد: حضور گسترده مردم قزوین در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم باریک بین نشان از وجود پیوند محکم بین مردم و روحانیت دارد که همشهریان این بزرگمرد برای ابراز علاقه به یک روحانی خدوم حضور پیدا کرده اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان