۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کاندیداها با رعایت اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها قانون مدار باشند
کد خبر: ۲۳۹۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون فناوری اطلاعات دادگستری قزوین:

کاندیداها با رعایت اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها قانون مدار باشند

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین با اشاره به آمادگی همه جانبه دستگاه قضایی در انتخابات بیان کرد: کاندیداها نیز لازم است در زمینه قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند تا فضایی مناسب برای رقابت فراهم شود.

کاندیداها با رعایت اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها قانون مدار باشند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالله آقا علیخانی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در جلسه این اداره اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان جهت حضور در شوراهای شهر و روستا تا هفتم فروردین ماه انجام شد و در این میان دستگاه قضایی به عنوان یکی از مراکز چهارگانه استعلامی با آمادگی کامل در این عرصه خدمات ارائه کرده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: در ایام ثبت‌نام داوطلبان، همه روزه پشتیبانی از سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دادگستری به منظور جلوگیری از بروز اختلال در روند صدور استعلامات در دادسراهای استان با حضور شبانه‌روزی پرسنل متخصص معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری قزوین صورت پذیرفت.

وی افزود: پشتیبانی‌های لازم برای ارائه خدمات از مدت‌ها قبل پیش‌بینی شده و خوشبختانه با آمادگی موجود در استان، تاکنون خدمات متناسب با نیاز دستگاه‌های مختلف و مراجعان ارائه شده است.

علیخانی با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات سالم تصریح کرد: هدف ما در گام نخست و اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم است از این رو تمام تلاش دستگاه قضا بر این است تا بسترهای متناسب با وظایف و اختیارات مرتبط را فراهم کند تا مجریان انتخابات با پشتوانه قانونی به اجرای دقیق قانون اقدام کنند.

وی یادآورشد: کاندیداها نیز لازم است در زمینه قانون مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی دقت لازم را داشته باشند تا فضایی مناسب برای رقابت فراهم شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان