۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دو سوداگر مرگ در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۲۳۹۷۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت: ۱۵:۸ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان:

دو سوداگر مرگ در قزوین دستگیر شدند

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۱۰ کيلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر با دستگيري دو سوداگر مرگ خبر داد.

دو سوداگر مرگ در قزوین دستگیر شدند
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با کسب خبر از منابع مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در جریان فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در استان قرار گرفتند.

این مسئول ادامه داد: با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم ماموران مشخص شد این قاچاقچی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر در محور قزوین – همدان را دارد.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بلافاصله طبق هماهنگی با ماموران شهرستان آوج در محور "قزوین – همدان " مستقر و به کنترل محور و تردد خودرو ها پرداختند.

این مسئول اضافه کرد: ماموران حین کنترل محور، خودروی قاچاقچی مواد مخدر را با یک سرنشین در محور آبگرم به آوج شناسایی وخودرو را متوقف کردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان عنوان کرد: در بازرسي ماموران از خودرو مزدا دو کابین، مقدار 10کيلو 950 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در اين خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

وی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان