۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شبکه" من و تو" دلسوز زنان ایرانی نیست/ چهره‌های سیاسی خود را خرج رسانه‌های معاند نکنند
کد خبر: ۲۴۰۳۷۰ نویسنده: روح الله عباسپور تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس:

شبکه" من و تو" دلسوز زنان ایرانی نیست/ چهره‌های سیاسی خود را خرج رسانه‌های معاند نکنند

نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس بیان کرد: چهر‌ه‌های سیاسی با شناختی که از عدم صداقت رسانه‌های معاند دارند؛ باید با این نوع رسانه‌ها مصاحبه نکنند و نباید خود را خرج رسانه‌های معاند کنند.

 شبکه" من و تو" دلسوز زنان ایرانی نیست/ چهره‌های سیاسی خود را خرج رسانه‌های معاند نکنند
روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره اقدام رسانه‌های بیگانه در مصاحبه با مسئولان کشور اظهار کرد: مردم باید این را بدانند که رسانه‌های بیگانه و معاند هدف براندازی نظام و ایجاد شکاف در جامعه را دارند.

وی افزود: رسانه‌های معاند از جمله " من و تو" در راستای اهداف آمریکا با هدف اختلاف بین مسئولین و مردم فعالیت می‌کنند.

نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید این را بدانیم که این رسانه‌ها دلسوز مردم و زنان ایرانی نیست و قطعا به دنبال سوءاستفاده در هر زمینه‌ای هستند.

عباسپور در ادامه اضافه کرد: چهر‌ه‌های سیاسی با شناختی که از عدم صداقت رسانه‌های معاند دارند؛ باید با این نوع رسانه‌ها مصاحبه نکنند و نباید خود را خرج رسانه‌های معاند کنند.

وی با اشاره به جایگاه زن در اسلام بیان کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران زن والاترین جایگاه را دارد و همچنین نگاهی که دین مبین اسلام به جایگاه زن دارد در کشور ما توجه می‌شود.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه کرامت زن در کشورهای غربی و مدعیان کشورهای پیشرفته با فرهنگ سکولار و لیبرالیستی لگدمال شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان