۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عده‌ای بجای راه‌اندازی تولید و اشتغال از مُرفهان حمایت می‌کنند/ به کسی رأی دهید که به دنبال جلب رضایت آمریکا نباشد
کد خبر: ۲۴۰۱۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۳ ساعت: ۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

آقاتهرانی در قزوین:

عده‌ای بجای راه‌اندازی تولید و اشتغال از مُرفهان حمایت می‌کنند/ به کسی رأی دهید که به دنبال جلب رضایت آمریکا نباشد

آقاتهرانی در قزوین بیان کرد: نباید به فردی رای داد که به جای راه اندازی تولید و اشتغال از افراد مرفه و اشرافی حمایت می‌کند؛ نباید به کسی رای داد که به دنبال رضایت و خوشحالی آمریکا و انگلیس باشد زیرا این کشورها در برابر ایران اسلامی عددی نیستند.

عده‌ای بجای راه‌اندازی تولید و اشتغال از مُرفهان حمایت می‌کنند/ به کسی رأی دهید که به دنبال جلب رضایت آمریکا نباشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شب گذشته(سه شنبه) در مراسم جشن میلاد امیرمومنان در مسجد ولایت قزوین اظهار کرد: انسان عاقل کار بی هدف انجام نمی‌دهد و در این راستا ما دارای اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم.

وی با بیان اینکه هدف خدای متعال از خلقت انسان‌ها دستیابی به کمال و بندگی است، عنوان کرد: ما از طریق امتحان معیار خودمان را نشان می‌دهیم و امتحان الهی یک برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت است و عامل رشد و توسعه فکری و روحی انسان‌های می‌شود.

این کارشناس دینی افزود: هر عملی که در زندگی برای رضای الهی انجام بگیرد مصداق عبادت است، مثلا رای دادن، اما اگر برای رسیدن به منفعت‌ها یا با دریافت پول و مقام به شخصی رای دهیم؛ هیچ ارزشی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست هم می‌تواند مصداق عبادت قرار بگیرد، ابراز کرد: فعالیت در این حوزه بستگی به نیت و عمل شما در آن دارد که کار برای خدا صورت می‌گیرد یا برای جذب نگاه مرد؟ حتی اگر در میدان جنگ جان خود را از دست بدهیم اما اخلاصی در آن نباشد ارزشی نخواهد داشت.

آقاتهرانی اضافه کرد: در روایت آمده نیت مومن از عملش بهتر است، زیرا نیت خیر باقی می‌ماند، در سیاست هم هر زمانی به نیت الهی کسی را انتخاب کردیم بهره و منفعت آن را می‌بینیم؛ اما اینکه عده ای به نیت برقراری ارتباط با آمریکا و رونق اقتصادی با نگاه به خارج از کشور به کسی رای می‌دهد از همین ناحیه آسیب خواهد دید.

وی تصریح کرد: انقلاب ما با نیت الهی به پیروزی رسید و امروز به واسطه این اخلاص امام(ره) و یاران فداکارش استکبار جهانی در دنیا عزت را از دست داده است و به همه کشورهای مختلف نیز این انقلاب صادر شد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس افزود: ذیل بندگی خدای متعال انسان بزرگ می‌شود اگر در کارهایمان به دنبال بندگی خدا باشیم و دکان داری نکنیم، خدای متعال زندگی و مال ما را رشد می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر در تمام حرکات زندگی خود با خدای متعال رفاقت کنیم و اخلاص داشته باشیم این اعمال و زندگی ما ماندگار خواهد شد؛ اما در غیر این صورت هیچ برکتی برای ما ندارد.

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: امام خمینی(ره) با انقلابی که در سال 57 به راه انداختند به همه ما نشان دادند که سیاست هم می‌تواند عبادت باشد؛ امروز که همه ما دغدغه انتخابات را داریم و به دنبال این هستیم شخصی روی کار بیاید که به فکر اقتدار نظام و حمایت از محرومان جامعه و رفع بیکاری باشد این نگاه ما عبادت است.

وی بیان کرد: نباید به فردی رای داد که به جای راه اندازی تولید و اشتغال از افراد مرفه و اشرافی حمایت می‌کند؛ نباید به کسی رای داد که به دنبال رضایت و خوشحالی آمریکا و انگلیس باشد زیرا این کشورها در برابر ایران اسلامی عددی نیستند.

آقاتهرانی گفت: یک مدیر منتخب باید به دنبال کسب رضایت امام زمان(عج) و نماینده ولی فقیه باشد و مردم را نسبت به انقلاب و نظام خوش بین کند، نه اینکه با عملکرد نامناسب خود زمینه بدبینی و ناامیدی مردم را نسبت به انقلاب فراهم کند.

وی یادآور شد: دشمن در حال هجوم به اعتقادات و ایمان فرزندان این مرز و بوم است، به فردی رأی دهید که حافظ خون و آرمان‌های شهدا، ارزش‌های دینی و انقلابی باشد نه اینکه به دنبال زندگی تشریفاتی باشد و وزرایی را انتخاب کند که رصد درستی از وضعیت و مشکلات جامعه ندارند.

این کارشناس دینی تصریح کرد: گناه دو نوع است گناه موقت و مستمر که باهم متفاوت است؛ برای نمونه گاهی نگاه به نامحرم در یک لحظه است و ما از آن چشم می‌پوشیم و رفع می‌شود؛ اما گاهی ما با یک رأی اشتباه خود به مدت 4 سال کسی را انتخاب می‌کنیم که هر اشتباهی انجام می‌دهد ماهم شریک هستیم که این گناه مستمر است.

وی بیان کرد: کسی اگر یک کار خوبی را انجام دهد یا یک کار بدی را بنیانگذاری کند و هرکس پس از آن این کارهای بد را ادامه دهد، بنیانگذار این اقدامات در اعمال خوب و بد ادامه دهندگان شریک است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان