۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خانه موزه شهید بابایی به بهره برداری می‌رسد/ راه‌اندازی تور مجازی گردشگری قزوین
کد خبر: ۲۳۹۸۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی قزوین:

خانه موزه شهید بابایی به بهره برداری می‌رسد/ راه‌اندازی تور مجازی گردشگری قزوین

مدیرعامل نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به راه‌اندازی تور مجازی گردشگری قزوین بیان کرد: در سال ۹۴ موزه دکتر صالحی و در سال ۹۵ خانه موزه ابوترابی به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز خانه موزه شهید بابایی در این روز افتتاح خواهد شد.

 خانه موزه شهید بابایی به بهره برداری می‌رسد/ راه‌اندازی تور مجازی گردشگری قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آرش رشوند آوه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سعدالسلطنه قزوین اظهار کرد: شعار سازمان ما در سال 96 قزوین در مسیر تحول است که با توجه به نامگذاری سال جاری تصمیم ما حرکت در مسیر تولید و جذب گردشگر بیشتر و اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری ضروری ترین موضوع نیازسنجی و اجرای تقویم رویدادهاست، افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی از سال 96 با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی کلید خورد و اشتغالزایی و جذب گردشگری نیازمند تداوم و بالابردن کیفیت جشنواره بود.

این مسئول ادامه داد: در سعدالسلطنه علاوه بر بحث میزبانی جشنواره بازی و اسباب بازی در ایام نوروز در هرسال بحث میزبانی گردشگران را دارد که باید فعالیت‌های عمرانی، فضای سبز و تبلیغات محیطی و آمادگی بناها را داشته باشیم.

وی از تهیه نقشه ویژه گردشگری خبرداد و گفت: با توجه به اینکه قزوین مطالعات جامع گردشگری ندارد؛ ما با جذب مشاوری در این حوزه برنامه‌هایی را در این حوزه تدوین کردیم و نقشه متناسب با مطالعات گردشکری آماده شد و 10 هزار نسخه گردشگری به زبان فارسی و انگلیسی بین شهروندان و گردشگران پخش شد.

نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیر استان‌های البرز و تهران

رشوند آوه بیان کرد: در ایام نوروز نیروی مجربی که آشنا به فضای گردشگری و مسیرهای قزوین بود در مرکز 137 شهرداری مستقر شد و پاسخگوی گردشگران و شهروندان بود که استقبال خوبی از این اقدام شهرداری صورت گرفت.

وی عنوان کرد: پیش از شروع تعطیلات نوروزی شهرداری قزوین در دو استان پرجمعیت کشور یعنی تهران و البرز تبلیغات گستردهای با شعار " مقصد، قزوین" انجام داد و در این بیلبوردهای تبلیغاتی همه پروژه‌های شهری قزوین معرفی شد که این اقدام در جذب گردشگر تاثیر زیادی داشت.

مدیرعامل نوسازی و بهسازی قزوین با اشاره به راه اندازی تور مجاز گردشگری قزوین تصریح کرد: این تور مجازی با محوریت معرفی مسجدالنبی، مسجد جامع و سرای سعدالسلطنه و حمام قجر در ابتدای نوروز افتتاح شد این تور مجازی در فضای گوگل راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز سال جاری با همکاری آژانس‌های مسافرتی تورهای قزوین گردی برگزار کردیم که از مبدأ تهران با حضور 430 گردشگر در 13 تور انجام گرفت که این موضوع شروع خوبی برای جذب گردشگر و معرفی استان قزوین بود.

این مسئول در پایان عنوان کرد: طی دوسال گذشته همزمان با سالروز ورود آزادگان ما افتتاح موزه را در قزوین داشتیم که در سال 94 موزه دکتر صالحی و در سال 95 خانه موزه ابوترابی به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز خانه موزه شهید بابایی در این روز افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان