۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی آیت‌الله باریک‌بین بود
کد خبر: ۲۳۹۸۸۷ نویسنده: احمد عجم تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۱ ساعت: ۱۵:۲۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار اسبق استان قزوین:

تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی آیت‌الله باریک‌بین بود

استاندار اسبق استان قزوین بیان کرد: مجاهدت، شجاعت، اخلاق حسنه، دیانت و تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی پربرکت آیت‌الله باریک‌بین است.

 تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی آیت‌الله باریک‌بین بود
احمد عجم، استاندار اسبق استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ضمن عرض تسلیت رحلت آیت‌الله باریک‌بین اظهار کرد: مردم استان قزوین گوهر کمیابی را از دست دادند.

وی در ادامه به نقش مرجعیت این عالم بزرگوار در استان اشاره کرد و گفت: مجاهدت، شجاعت، اخلاق حسنه، دیانت و تربیت نیروی انقلابی ثمره زندگی پربرکت ایشان است.

استاندار اسبق استان قزوین خاطرنشان کرد: آیت‌الله باریک‌بین چنددهه قبل و بعد از انقلاب نقش مهمی در رهبری و هدایت مردم استان داشتند که برگرفته از تعالیم امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

عجم با بیان اینکه این عالم ربانی به درستی درست ولایت و ولایتمداری را به همه ما آموختند، عنوان کرد: ایشان جایگاه تأثیرگذاری در رشد و توسعه استان داشتند و در مدتی که بنده در استان توفیق خدمت داشتم هدایت‌ها و نشست و برخاست با آیت‌الله باریک‌بین برای ما و همه کارگزاران جمهوری اسلامی ایران درس بود.

وی با تأکید بر اینکه حمایت‌های آیت‌الله باریک‌بین در مباحث کلان توسعه استان و کشور نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشت، اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز اخلاقی ایشان این بود که به جای دخالت در کارهای اجرایی، سعی در هدایت و رهنمود کارگزاران نظام داشت.

استاندار اسبق استان قزوین ابراز کرد: آیت‌الله باریک‌بین در سفر رهبر معظم انقلاب و سفرهای دولت بسیار مؤثر عمل می‌کردند و ما هر وقت می‌خواستیم گره‌ای را در استان باز کنیم به وجود باارزش و ظرفیت‌های ایشان متوسل می‌شدیم.

عجم یادآور شد: آیت‌الله باریک‌بین از شاگردان ممتاز و مبارز حضرت امام(ره) بوده و از معدود علمایی بودند که سری نترس داشتند و در پیشبرد اهداف امام و ایستادگی در مقابل نظام کفر و طاغوتی گذشته هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکردند.

وی در پایان بین کرد: توصیه این فقیه برجسته خدمت به مردم، حمایت از ولایت و رهبری و ایستادگی در برابر فرهنگ منحط غربی بود؛ به ویژه در شورای فرهنگ عمومی که آیت‌الله باریک‌بین ریاست وقت آن را برعهده داشت همواره بر ایمان، حیاء و مردمداری تأکید می‌کرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان