۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مصاحبه نماینده قزوین با رسانه بهایی قابل توجیه نیست/ زرآبادی از مردم عذرخواهی کند
کد خبر: ۲۴۰۲۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۳ ساعت: ۱۶:۲۹ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین:

مصاحبه نماینده قزوین با رسانه بهایی قابل توجیه نیست/ زرآبادی از مردم عذرخواهی کند

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قزوین آمده است: مبنای صحبت خانم زرآبادی با یک رسانه معاند و ضد نظام جمهوری اسلامی چیست؟ پیام چنین اقدامی چه خواهد بود؟ ایا اصولا می‌شود نماینده مجلس یک نظام بود از آن دولت و نظام حقوق گرفت و بعد با رسانه ای که تمام تلاشش براندازی آن نظام است به گفت‌وگو نشست؟!!

مصاحبه نماینده قزوین با رسانه بهایی قابل توجیه نیست/ زرآبادی از مردم عذرخواهی کند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در خصوص مصاحبه نماینده قزوین با رسانه بهایی معاند و ضد نظام "manoto tv " بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

در ابتدای این بیانیه آمده است: متاسفانه روز گذشته شاهد اتفاق تلخی بودیم که به نظر می‌رسد از هر زاویه ای به آن نگاه کنیم چیزی جز خسران در آن عاید ما نشده است؛ نماینده محترم مردم قزوین در اقدامی عجیب طی مصاحبه ای با رسانه معلوم الحال "من و تو" اظهاراتی داشته است که مایه تاسف همگان گردید؛

گذشته از محتوای صحبت که در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها بوده است و می‌‎طلبد این گونه موضوعات در مجامع علمی به نقد و بررسی دقیق گذاشته شود تا فارغ از جنجال و هیاهوی رسانه ای اصل موضوع روشن شود دو نکته جای سوال دارد که امیدواریم نماینده محترم مردم قزوین به این دو مسئله توجه ویژه داشته باشند؛

اولا مبنای صحبت خانم زرآبادی با یک رسانه معاند و ضد نظام جمهوری اسلامی چیست؟ پیام چنین اقدامی چه خواهد بود؟ ایا اصولا می‌شود نماینده مجلس یک نظام بود از آن دولت و نظام حقوق گرفت و بعد با رسانه ای که تمام تلاشش براندازی آن نظام است به گفت‌وگو نشست؟!!

چه شده است بر ما و چه می‌گذرد بر احوال ما که ما باید صدای نماینده خود را به جای تریبون مجلس از رسانه بیگانه بشنویم؟!!!

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: سوال این است که سواد رسانه ای ایشان تا چه حدی است که طرف مصاحبه رسانه ای می‌شود که گردانندگان آن بهایی بوده و هیچ کدام از ارزش‌های این نظام و اسلام را قبول ندارند؟ آیا مصاحبه با این شبکه تطهیر این دون صفتان شیطانی نیست؟!

چرا در این چند روز جریان اصلاح طلب که حامی اصلی خانم زرآبادی در انتخابات گذشته بوده اند سکوت اختیار کرده و هیچ گونه موضع شفافی نگرفته اند؟! چرا نباید بینش سیاسی و دوراندیشی افرادی که نماینده این مردم می‌شوند تا این حد اندک باشد که به راحتی در دام چنین بازی‌های رسانه ای اسیر شوند؟! و بعد هم در مقابل اعتراض مردم و دلسوزان سکوت پیشه کنند!

در این خصوص انتظار این است که هم ایشان عذرخواهی کنند، هم مقام محترم قضایی چنین مسائلی را به جد پیگیری کرده و نتیجه آن را به اطلاع مردم عزیز برسانند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: نکته دوم این است که در شرایط فعلی طرح چنین مباحثی چه لزومی دارد؟ آیا در اوضاع کنونی مهمترین مسئله مردم و بانوان ما حضور در ورزشگاه است؟ آیا خانم زرآبادی مسئله و مشکل دیگری را نمی‌بینند که بخواهند آن را پیگیری کنند؟

امروز جوانان این استان از جمله دختران تحصیل کرده به شدت درگیر معضل بیکاری هستند، نماینده مردم قزوین که بارها در مجامع مختلف خود را حامی حقوق زنان معرفی کرده چه برنامه ای برای حل این مشکل دارد؟ آیا صدای کارگرانی که هر روز از کارخانجات استان اخراج می شوند به گوش ایشان می‌رسد؟

آیا ایشان اهتمامی برای حل مشکلات مردمی که به ایشان اعتماد کرده اند دارند؟ اگر اقدامی شده چرا وضع هر روز بدتر می‌شود و خبرهای ناگوار ورشکستگی و اخراج کارگران زحمت کش به گوش می‌رسد؟! چرا در یک سال و نیم گذشته حضور ایشان در عرصه‌های مختلف جهت حل مشکلات مردم بسیار کمرنگ است؟!

در همین راستا و با تاکید بر همین دو نکته بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین ضمن اعلام آمادگی جهت تعامل بیشتر در راستای شناسایی و حل مشکلات واقعی مردم انتظار دارد سرکار خانم زرآبادی ضمن اهمیت به مسائل اساسی استان از جمله بیکاری مسکن مشکلات اجتماعی و رکود بی سابقه صنایع از هرگونه اقدامات حاشیه ای پرهیز داشته و سریعا طی بیانیه ای رسمی خط و مرز خود را با این رسانه مستهجن و معاند نظام اعلام دارد، چرا که مردم متدین و ولایت مدار قزوین هیچگاه تاب شنیدن سخن نماینده خود از یک رسانه کثیف را نخواهند داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان