۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تلاش برای حفظ نظام و تدوام آرمان‌های انقلاب از توصیه‌های مهم حاج آقا بود
کد خبر: ۲۳۹۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۰ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

فرزند آیت‌الله باریک بین:

تلاش برای حفظ نظام و تدوام آرمان‌های انقلاب از توصیه‌های مهم حاج آقا بود

فرزند آیت‌الله باریک بین بیان کرد: تلاش برای حفظ انقلاب و دوام نظام تا تحقق آرمان‌های آن در سایه رهنمودهای رهبری، تاکید به علم آموزی و پژوهش حوزویان برای دفاع از مرزهای علم و دانش از توصیه‌های دیگر آیت‌الله باریک بین در وصیت نامه ایشان است.

تلاش برای حفظ نظام و تدوام آرمان‌های انقلاب از توصیه‌های مهم حاج آقا بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محمدحسن باریک بین فرزند آیت الله باریک بین در ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم تشییع پدر خود اظهار کرد: ملت بزرگوار ایران قدردان زحمات علمای خود هستند و از طرف بیت آیت الله باریک بین وظیفه دارم که از حضور اقشار مختلف مردم برای بدرقه خدمتگزار خود تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی بیت آیت الله باریک بین را شرمنده محبت خود کردند و حضور نماینده ایشان در قزوین و رساندن سلام رهبری به مردم قزوین جای تقدیر دارد و تشکر عمیق و قلبی خود را از ایشان دارم و برایشان طول عمر و سلامتی آرزو می‌کنم.

استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به وصیت آیت الله باریک بین بیان کرد: این عالم بزرگوار در وصیت نامه خود به چند مورد کلیدی اشاره کردند؛ ابتدا اینکه در همه حال به یاد خدای متعال باشید و پدرم نیز به این ویژگی برجسته پایبند بود.

وی اضافه کرد: انجام عمل صالح، تبعیت از کتاب و سنت و اهل بیت(ع)، تلاش برای حفظ انقلاب و دوام نظام تا تحقق آرمان‌های آن در سایه رهنمودهای رهبری، تاکید به علم آموزی و پژوهش حوزویان برای دفاع از مرزهای علم و دانش از توصیه‌های دیگر آیت‌الله باریک بین در وصیت نامه ایشان است.

باریک بین عنوان کرد: جا دارد قسمتی از وصیت نامه پدرم را که به نوعی حلالیت طلبیدن از آحاد مختلف مردم است را قرائت کنم؛ ایشان تاکید کرده است:" از مردم بزرگوار قزوین تقاضا دارم که این بنده حقیر را نسبت به حقوقی که ادا نکرده، یا نتوانسته ام انجام دهم، حلال کنند و از خدای متعال برای این خدمتگزار کوچک خود طلب مغفرت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در مورد امور مالی پدرم به جز یک واحد مسکونی پدری و حساب شخصی خود اموال دیگری ندارد و در تمام طول زندگی خود اصلا به دنبال مال دنیا نبود و امیدوارم سیره علمای بزگوار همچون ایشان ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان