۰۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ سه شنبه

صبح قزوین صدور حکم اعدام متجاوزین به عنف در باراجین و قفل شدن دهان علی مطهری در قزوین
کد خبر: ۱۷۸۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۸ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

صدور حکم اعدام متجاوزین به عنف در باراجین و قفل شدن دهان علی مطهری در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

صدور حکم اعدام متجاوزین به عنف در باراجین و قفل شدن دهان علی مطهری در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


مقابله با حرف رهبری و ترویج بیش از ضرورت زبان انگلیسی غلط است/ افسرده دانستن مردم بهانه خوبی برای برگزاری کنسرت نیست
امام جمعه قزوین با بیان اینکه افسرده دانستن مردم بهانه خوبی برای برگزاری کنسرت نیست، بیان کرد: مقابله با حرف رهبری و ترویج بیش از ضرورت بان انگلیسی غلط است و بستر نفوذ را فراهم می‌کند.


جشنواره بادبادکها در قزوین
جشنواره بادبادک خانواده ها در قزوین برگزار شد.


کانال‌های مستهجن تلگرام و عبرتی که از حادثه دختر افغانی باید گرفت
نکته قابل توجه در اعترافات پسرنوجوان و قاتل ستایش استفاده وی از گروه‌ها و کانال‌های مستهجن تلگرام بود که زمینه ساز وقوع این حادثه شد نکته‌ای که زنگ خطری بس بزرگ برای خانواده‌ها و مسئولان ایرانی است.


دهان علی مطهری در قزوین قفل شد/ خبرنگاران بدون پاسخ ماندند
همه حضار مطابق هرسال منتظر شنیدن سخنان سیاسی و تند و تیز این نماینده مجلس بودند اما مطهری برگه‌ای به دست گرفت و شروع کرد به سخن گفتن از فلسفه اخلاق؛ گویی قرار بود خستگی پشت ترافیک ماندن وی به مردم نیز منتقل شود.


آزادی اجتماعی بدون آزادی معنوی میسر و عملی نمی‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اشتباه دنیای امروز این است که می‌خواهد بدون آزادی معنوی به آزادی‌های اجتماعی دست پیدا کنند در حالیکه آزادی اجتماعی بدون آزادی معنوی میسر و عملی نخواهد شد.


فضای ورزشی استان قزوین نباید به مسائل باندی و سیاسی آلوده شود
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: فضای ورزشی استان قزوین به مسائل باندی و سیاسی و نفوذ قدرت‌مدارانه و قدرت‌طلبانه آلوده نشود.


استان قزوین پایلوت تولید محصولات ارگانیک/ مسئولین حمایت کنند
قزوین به عنوان پایلوت تولید محصولات ارگانیک در کشور شناخته می‌شود و سالانه 600 تن کشمش ارگانیک به هلند صادر می‌کند و با حمایت مسئولین می‌تواند گام بلندی در تحقق یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی در کشور بردارد.


انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناصرآباد+تصاویر
معاونت عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد خبر داد.


فرهنگ قزوین زیر تیغ تاجران ابتذال
آیا می‌شود این سئوال را از دوستان اصلاح طلب طرفدار کنسرت پرسید، در مطبوعات زنجیره‌ای و متنعم از الطاف سرمایه داری چقدر آسیب شناسی کرده و مبدع غم و غصه مردم را پیدا کرده‌اید؟ یا چقدر در پی درمان درد مردم غمدیده فریاد زده‌اید؟


وابستگی امور ورزشی به دولت باید قطع شود/ هیئت‌ها به سمت درآمدزایی حرکت کنند
خادم در نشستی با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور وابستگی امور ورزشی به دولت باید قطع شود، همه دست اندکاران در حوزه ورزش باید به سمت درآمدزایی بروند.


کارنکردن برای مردم یک اقدام ضدانقلابی است/ با مدیرانی که مشکلات تولیدکنندگان را حل نمی‌کنند، برخورد می‌کنم
استاندار قزوین با بیان اینکه کارنکردن برای مردم یک اقدام ضدانقلابی است، گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند ، در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.


بوئین زهرا دارای بیشترین مدارس تخریبی است/ یک سوم مدارس استان، استاندارد نیستند

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره به اینکه شهرستان بوئین زهرا دارای بیشترین مدارس تخریبی است، گفت: یک سوم مدارس استان نیاز به استاندارد سازی و مقاوم سازی دارند.


افرادی که بدترین هجمه‌ها را به دین داشتند، درواقع خدمت کرده‌اند/ موج شبهات در جامعه آدمی را با خود می‌برد
فرزند شهید مطهری در جمع اساتید و دانشجویان قزوینی مطرح کرد: شهید مطهری صداقت عجیبی در بیان ندانسته‌های خود داشت و هیچ‌گاه عدم آگاهی خود را کتمان نکرده و بسیار متواضع بود.


تخریب کنندگان آثار تاریخی نباید متقاضی توقف قطار گردشکری در استان باشند

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین مطرح کرد: مقوله‌ گردشگری فرآیندی خارج از تعارفاتی است که برخی از مسئولان تصور می‌کنند و در ابتدا باید زیرساخت‌ها را ایجاد کرد.


چهار عامل تجاوز به عنف در باراجین به حکم اعدام محکوم شدند
پرونده هشت متهم سرقت و یک فقره تجاوز به عنف در باراجین با صدور حکم اعدام در دادگاه کیفری یک استان برای چهار نفر از متهمان به مراحل پایانی نزدیک شد.


استاندار از 5 طرح اقتصاد مقاومتی بازدید کرد/ افتتاح پروژه آب رسانی کشاورزی به روستای آقابابا
همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی استاندار از 5 طرح اقتصاد مقاومتی بازدید کرد و پروژه آب رسانی کشاورزی به روستای آقابابا را افتتاح کرد.


فروش نفت یعنی وابستگی/ با مکانیزم فعلی دولت به اقتصاد مقاومتی دست پیدا نمی کنیم
عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: با نشستن و مذاکره کردن و رفت و آمد هیات ها ما نمی توانیم راه به جایی ببریم و با این مکانیزم به اقتصاد مقاومتی دست پیدا نمی کنیم.


مداد دانش‌آموز روستایی بهترین هدیه عمرم بود/ اگر به گذشته بازگردم باز هم معلمی را انتخاب می‌کنم
فکر می‌کردم می‌خواهد تا مدادش را برایش بتراشم در حالیکه سرخی بر روی گونه‌هایش نشسته و اشک در چشمانش حلقه بسته بود، گفت: اجازه خانم روزتان مبارک، …


خانه کارگر اهداف سیاسی را دنبال می‌کند/ مشکل بیکاری در گرو حل بحران رکود است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس مطرح کرد: خانه کارگر درواقع بیشتر یک جریان سیاسی است تا جریان کارگری و حداقل در استان قزوین این بسیار مشهود است که خانه کارگر به دنبال اهداف سیاسی بوده و مشکلات کارگری را دنبال نمی‌کند.

انتهای پیام/9003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان