۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وابستگی امور ورزشی به دولت باید قطع شود/ هیئت‌ها به سمت درآمدزایی حرکت کنند
کد خبر: ۱۷۷۳۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۴ ساعت: ۱۶:۵۰ ↗ لینک کوتاه

خادم در نشست روسای هیئت‌های ورزشی قزوین:

وابستگی امور ورزشی به دولت باید قطع شود/ هیئت‌ها به سمت درآمدزایی حرکت کنند

خادم در نشستی با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور وابستگی امور ورزشی به دولت باید قطع شود، همه دست اندکاران در حوزه ورزش باید به سمت درآمدزایی بروند.

وابستگی امور ورزشی به دولت باید قطع شود/ هیئت‌ها به سمت درآمدزایی حرکت کنند
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، امیررضا خادم معاون حقوقی، امورمجلس‌ و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و امور جوانان ظهر امروز(سه شنبه) در نشستی با دبیران و روسای هیئت‌های ورزشی در سالن باغستان اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی توانمندی‌های زیادی دارند که برای کسب درآمدزایی باید از حمایت بخش خصوصی استفاده کنند.
وی در ادامه افزود: هیئت‌های حوزه ورزشی زنان نگاه جدی دارند و با کمترین هزینه بهترین نتیجه را به ارمغان می‌آورند، در حالی که ورزش آقایان شاید بتوانیم نتیجه‌ای برابر با هزینه کسب کنیم.
این مسئول گفت: ورزش آقایان باید مانند هیئت‌های ورزشی بانوان نگاه ویژه‌ای به حوزه خود داشته باشند، همچنین حمایت‌های حامیان و اسپاسنسرهای ورزشی بسیار بااهمیت است و با معرفی و برجسته کردن خیرین زمینه حضور سایر افراد جامعه را فراهم سازیم.
وی ابراز کرد: با توجه به اوضاع بودجه ای کشور وابستگی امور ورزشی به دولت سم است، چه بسا که شاید در امور مجلس کمترین بودجه به ورزش اختصاص یابد بنابراین همه دست اندکاران در حوزه ورزش باید با افزایش روحیه درآمدزایی بتوانند هزینه‌ها را تامین کنند.
معاون حقوقی، امورمجلس‌ و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و امور جوانان اضافه کرد: برگزاری چنین جلساتی با هدف ارائه ایده‌ها و انگیزه‌ها در جهت درآمدزایی می‌توانند کمک خوبی در جهت توسعه امور ورزشی استان داشته باشد.

6 مدال ارزنده فرزندان این مرز و بوم متعلق به استان قزوین است

در ادامه این نشست محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به موفقیت‌های استان درامور ورزشی اظهار کرد: قزوین تنها استانی بود که توانست مدال طلا را در رقابت‌های کوهنوردی و سنگنوردی کسب کند که اولین و افتخارآفرین ترین مدال برای کشور عزیزمان بوده است.
وی در ادامه افزود: تنها دوره‌ای که بانوان ایران در فوتسال توانستند رتبه اول و کسب مدال طلا را به خود اختصاص دهند توسط کادر مربی و کاپیتان تیم قزوینی بود.
مشهدی آقایی ادامه داد: علیرضا جهانبخش، مهدی مرندی و سعید مرادی از افتخارآفرینان قزوینی در رشته‌های مختلف در تیم‌های ملی هستند، با توجه به وجود چنین ظرفیت‌هایی در استان باید نگاه ویژه‌ای در بخش‌های مختلف ورزشی استان داشته باشیم.
وی با اشاره به چندین مدال کسب شده استان در عرصه المپیک خبر داد و گفت: اسماعیل عبادی در رشته تیروکمان از شهرستان آبیک در بازی‌های آسیایی اینچئون کشور چین صاحب مدال طلا شده است که امروز از طرف فداراسیون جمهوری اسلامی ایران برای استقبال این قهرمان به فرودگاه امام(ره) خواهند رفت.
این مسئول با بیان اینکه 6 مدال ارزنده فرزندان این مرز و بوم متعلق به استان قزوین است، یادآور شد: در بحث تیروکمان در ورزش تیر و کمان در شهرستان آبیک نیاز به راه اندازی یک مرکز آکادمیک به عنوان پایگاه قهرمان فدراسیون داریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان