۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خانه کارگر اهداف سیاسی را دنبال می‌کند/ مشکل بیکاری در گرو حل بحران رکود است
کد خبر: ۱۷۴۹۸۹ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس در مصاحبه با صبح قزوین:

خانه کارگر اهداف سیاسی را دنبال می‌کند/ مشکل بیکاری در گرو حل بحران رکود است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس مطرح کرد: خانه کارگر درواقع بیشتر یک جریان سیاسی است تا جریان کارگری و حداقل در استان قزوین این بسیار مشهود است که خانه کارگر به دنبال اهداف سیاسی بوده و مشکلات کارگری را دنبال نمی‌کند.

خانه کارگر اهداف سیاسی را دنبال می‌کند/ مشکل بیکاری در گرو حل بحران رکود است
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به روز کارگر و مشکلات جامعه کارگری اظهار کرد: روز کارگر از مناسبت‌های مهم کشور است که متاسفانه خیلی از افراد در این مورد فقط شعار می‌دهند.
وی افزود: عده‌ای هم به خاطر همین شعارها از کارگر رای می‌گیرند اما در عمل هیچ کاری با جامعه کارگری ندارند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر کار و رفاه اجتماعی، رئیس خانه کارگر است که درواقع باید حامی کارگران باشد اما حرف ما این است که خانه کارگر درواقع بیشتر یک جریان سیاسی است تا جریان کارگری.
حسینی ادامه داد: حداقل در استان قزوین این بسیار مشهود است که خانه کارگر به دنبال اهداف سیاسی بوده و مشکلات کارگری را دنبال نمی‌کند.
وی تاکید کرد: خانه کارگر از افراد دلسوز جامعه کارگری دفاع نمی‌کند بلکه مدافع جریان سرمایه‌داری است و همگام با این جریان درواقع به قشر کارگر جامعه ضربه می‌زند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خاطرنشان کردک ما در مجلس نهم تمام توان خود را گذاشتیم که حقوق کارگران مورد توجه قرار گیرد به ویژه مشکلات کارگری که امنیت شغلی ندارد و بدون داشتن آینده شغلی تشکیل خانواده داده و در حال حاضر بیکار است، حل و فصل شود.

برجام هیچ ثمره اقتصادی برای کشور نداشته است

این مسئول تاکید کرد: با رکودی که دولت در جامعه ایجاد کرده تا به قول خودش تورم را کنترل کند هیچ حرکت اقتصادی در جامعه شکل نمی‌گیرد بلکه بیکاری نیز بیشتر به جامعه تحمیل می‌شود؛ اگر پول وارد بازار شد و دولت توانست این موضوع را کنترل کند باید گفت که تورم مهار شده است.
حسینی با بیان اینکه در مجلس نهم 24 میلیارد دلار به شرکت‌های خصوصی، بخش کشاورزی و گردشگری اختصاص داده شد که باید دولت هزینه می‌کرد تا در کشور تولید رونق بگیرد، گفت: اما متاسفانه دولت این مبلغ را هزینه نکرد و هدف دولت این بود که برجام را به ثمر برساند.
وی افزود: مردم هم فکر می‌کردند با تصویب برجام گشایش اقتصادی شکل می‌گیرد اما امروز شاهد هستیم که برجام هیچ ثمره اقتصادی برای کشور نداشته است؛ ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرد اما غربی‌ها نه تنها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند بلکه اموال و دارایی‌های ما را نیز غارت می‌کنند، این در حالی است که بازگشت به روز اول قبل از تعهدات و راه‌اندازی مجدد سایت فردو و آب سنگین اراک 4، 5 سال طول می‌کشد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس عنوان کرد: امروزه یک جریان سیاسی پشت قضیه کارگری است که همگام با سرمایه‌داری حرکت می‌کند که به ظاهر شعار کارگری سر داده اما در پشت پرده با سرمایه‌داری توافق می‌کند.
این مسئول یادآور شد: وعده و وعیدهایی که در استان شکل می‌گیرد کارساز نخواهد بود مشکلات کارگری و مقوله بیکاری باید در نگاه کلان کشوری دیده شود و تغییر باید به صورت کلی و از بین رفتن رکورد اتفاق بیفتد.
حسینی تصریح کرد: امیدوارم تا انتخابات سال آینده دولت بتواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند اما این موضوع بعید به نظر می‌رسد چراکه این‌ها به فکر برجام‌های دوم و سوم هستند و خداراشکر که در قانون اساسی فرماندهی کل قوا بر عهده رهبر معظم انقلاب قرار دارد وگرنه دولت به بحث موشکی و بازرسی‌های نظامی هم تن می‌داد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان