۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کارنکردن برای مردم یک اقدام ضدانقلابی است/ با مدیرانی که مشکلات تولیدکنندگان را حل نمی‌کنند، برخورد می‌کنم
کد خبر: ۱۷۷۱۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۴ ساعت: ۱۲:۱۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

کارنکردن برای مردم یک اقدام ضدانقلابی است/ با مدیرانی که مشکلات تولیدکنندگان را حل نمی‌کنند، برخورد می‌کنم

استاندار قزوین با بیان اینکه کارنکردن برای مردم یک اقدام ضدانقلابی است، گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید در راستای حل مشکلات مردم اقدام کنند ، در غیر اینصورت با آنان برخورد خواهد شد.

کارنکردن برای مردم یک اقدام ضدانقلابی است/ با مدیرانی که مشکلات تولیدکنندگان را حل نمی‌کنند، برخورد می‌کنم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین، در جلسه عملیاتی نقش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی که با حضور نیاز علی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حمید پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین و تولیدکنندگان زیتون استان در مجموعه باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد گفت: هر تولیدکننده در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات اگر با مشکلاتی مواجه شود و مشکل آنها رفع نشود با مدیر مجموعه مربوطه برخورد خواهد شد.
وی افزود: با دستگاه، کارشناس یا مدیری که با تولید کنندگان و مردم بد برخورد کرده و کار آنان را انجام نداده بشدت با برخورد خواهم کرد.
همتی قزوین گفت: امروز کار ضد انقلابی اسلحه بر داشتن نیست، کار ضد انقلابی، کار نکردن برای مردم و احترام آن‌ها را حفظ نکردن است.
این مسئول تصریح کرد: حق مردم را باید پاسداشت و هرکجا که کار مردم دچار مشکل شده با همدلی و کار کارشناسی مشکل مردم را حل کرد.
وی با بیان اینکه بزرگترین اشکال فرهنگ ما این است که می‌خواهیم یک شب راه صد ساله را طی کنیم گفت: ما باید هزینه‌های تولید را کاهش دهیم تا به سود حداقل برسیم و مشکل تولید کنندگان را حل کنیم .
استاندار قزوین تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم با وجود سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف نسبت به اصلاح امور و پیشبرد اهداف و توسعه کشور و استان فکر کنیم.
همتی بیان داشت: متاسفانه امروزه همه می‌خواهند به نحوی همدیگر را دور بزنند و به نحوه دیگری کار را پیش ببرند.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی باید بیشتر از پیش واردعمل شود تا بیشتر بتوانیم به اهداف توسعه دست یابیم .
استاندار قزوین با تاکید بر همدلی و مشارکت تمام مسئولین دستگاه‌های اجرایی بر حل مشکلات مردم اظهار کرد: یکی از وظایف و ماموریت‌های من این است که شما را به مسایل حساس کنم تا کارها با جدیت پیش برود.
همتی با اشاره به اینکه اگر مدیریت درست باشد همه مجموعه درست خواهد شد بیان کرد: باید یک اراده جدی و قاطع وجود داشته باشد و مدیران با جرات و جسارت می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.
وی اضافه کرد: مدیران باید شجاعت داشته و خود را آلوده به مشکلات نکنند تا هیچ مشکلی پیش نیاید و با شجاعت کارها را پیش برند.
استاندار قزوین اظهار کرد: انتظارات از حوزه‌های مختلف ادارات و دستگاه‌های اجرایی به ویژه جهاد کشاورزی زیاد است که باید با روحیه جهادی که در کارکنان این دستگاه وجود دارد امیدواریم مشکلات بخش کشاورزی حل شود.
همتی خاطر نشان کرد: مدیران بخش کشاورزی که از روحیه جهادی برخوردار هستند باید با تدبیر و همدلی مشکلات تولید کنندگان این بخش را حل کنند.
وی خواستار ایجاد تسهیلات و امکانات لازم را برای مرتفع کردن مشکلات مردم و تولید کنندگان این بخش شد.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان